اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی در کاهش تصادفات موثر بوده است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار سیستان‌وبلوچستان کاهش تصادفات جاده‌ای را نتیجه تلاش‌ها و همکاری‌های موثر صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی دانست.

همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی در کاهش تصادفات موثر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی صفدری امروز در نخستین نشست کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: سوانح جاده‌ای باید در سه مرحله با رویکرد تازه‌ای مد نظر مدیران قرار گرفته و پیشگیری برای جلوگیری از وقوع تصادفات به‌صورت نرم افزاری و سخت افزاری با اولویت سخت‌افزاری به دلیل تناسب با جامعه استان بیشتر در سیاست‌های اجرایی کارگروه بررسی و لحاظ شود.

وی با اشاره بر عامل‌سنجی در تصادفات جاده‌ای استان افزود: تحلیل‌های صورت گرفته کار موثری است و نتایج عملکرد دستگاه‌ها را نمایان می‌سازد.

صفدری با تأکید بر اطلاع‌رسانی خواستار تلاش در راستای ساماندهی و آرام‌سازی ترافیک و نیز تغییر رفتار رانندگان شد. 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان ضمن تأکید بر نظارت ویژه دستگاه‌ها در بخش آرام‌سازی ترافیک و امدادرسانی به موقع به حادثه‌دیدگان ناشی از تصادف افزود: کاهش آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن نتیجه همدلی و اقدامات انجام گرفته بوده و بیشترین کاهش در بخش عمومی بار و مسافر اتفاق افتاده است.

علیرضا مجرد با اشاره به افزایش آمار تلفات مربوط به سرنشینان موتورسیکلت‌ها به دلیل عدم رعایت مسایل ایمنی و سرنشینان وانت‌بارها خاطرنشان کرد: از طرح‌های پیشنهادی در راستای کنترل و آرام‌سازی محورهایی که موتورسواران و وانت‌بارها بیشتر تردد می‌کنند، استقبال می‌کنیم. 

فرمانده انتظامی پلیس راه شمال استان نیز واژگونی و تصادفات رخ به رخ را از بیشترین نوع سوانح در استان معرفی کرد و افزود: خستگی و خواب‌آلودگی دو عامل مهم تصادفات در استان بوده که به دلیل عدم تنوع بصری و یکنواختی محیط استان اتفاق می‌افتد.

عبدالرضا صالحی افزایش تعداد توقفگاه‌ها و افزایش روشنایی در برخی نقاط و افزایش توان خودرویی پلیس راه و احداث پایگاه‌های امداد و نجات در محورهای فرعی و بحرانی را عامل مهمی در کاهش سوانح عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول