اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

کارمندان بدنه اصلی دستگاه‌های اجرایی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: کارمندان بدنه اصلی دستگاه‌های اجرایی هستند.

کارمندان بدنه اصلی دستگاه‌های اجرایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اشغال کشور توسط متفقین پس از جنگ جهانی، اظهار داشت: رئیس دولت وقت در آن دوره به جای دفاع از عزت و افتخار کشور با کمال ضعف فرار کرد.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ کشور هر وقت حمله‌ای توسط بیگانگان صورت می‌گرفت قطعه‌ای از خاک ایران جدا می‌شد، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع از میهن در برابر استکبار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه استکبار، شرق و غرب با همه توان خود علیه کشور وارد شده بودند، اضافه کرد: در این دوران بحرانی ملت ایران اجازه تجاوز و تسلط به یک وجب از خاک کشور را نیز به بیگانگان ندادند.

وی یادآور شد: جدا نشدن قطعه‌ای از کشور توسط دشمنان سند افتخار بزرگی در مقطع تاریخی ایران است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به روز شهادت شهید رجایی و باهنر ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌ها و اصول اسلامی بنا شده است.

وی همچنین با اشاره به روز چهارم شهریور ماه به عنوان روز کارمند، تصریح کرد: کارمندان بدنه اصلی دستگاه‌های اجرایی هستند که برخی از آنها بی‌ادعا و بی‌منت فعالیت می‌کنند و برخی‌ها نیز کمتر احساس مسئولیت می‌کنند و این امر سبب می‌شود زحمات سایر افراد نیز زیر سوال رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه هیچ ملت و هیچ مملکتی به اندازه ایران از تروریست‌ها و تروریسم آسیب ندیده است، افزود: ایران تنها کشوری است که بزرگ‌ترین قربانی تروریست محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین حامی تروریست‌ها آمریکا و دولت جعلی و رژیم غیرقانونی اسرائیل است، اضافه کرد: گروهک‌هایی چون پژاک، طالبان و منافقان زیر نظر آمریکا و صهیونیسم دست به جنایات مختلفی می‌زنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول