اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استاندار اصفهان:

3 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اصفهان پذیرفته می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: 3 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان پذیرفته می‌شوند و نتایج آن تا دو هفته آینده اعلام می‌شود.

3 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اصفهان پذیرفته می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد زیویار در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان اعلام نتیجه آزمون استخدامی استان اصفهان اظهار کرد: این آزمون در 26 خردادماه سال جاری برگزار شد و 35 هزار متقاضی داشت که 30 هزار نفر در آزمون شرکت کردند و نتایج آن تا سه برابر ظرفیت تا دو هفته آینده اعلام می‌شود.

وی افزود: از 3 هزار نفر پذیرفته شده در این آزمون 25 درصد آنها از خانواده‌های شهدا و جانبازان بالای 25 درصد  هستند که حدود 700 نفر را شامل می‌شود.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار اصفهان در مورد دلیل تأخیر در اعلام نتایج این آزمون گفت: تغییر و تحول در معاونت توسعه و منابع انسانی ریاست جمهوری کار را طولانی کرده است.

وی افزود: در مهرماه سال جاری نیز مراحل برگزاری آزمون‌های دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اجرا می‌شود.

زیویار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه 53 پروژه مهر ماندگار در استان اصفهان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: از این تعداد 13 مورد مربوط به مسائل بیمارستانی و بهداشتی، 13 مورد در حوزه راهسازی، 6 مورد در حوزه آب و باقی موارد در حوزه توان‌بخشی ایثارگران، راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و پالایشگاه است.

وی ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان، تونل سوم خدنگستان و بهشت آباد را از پروژه‌های شاخص مهر ماندگار در استان اصفهان برشمرد.

*تفاهم بر سر موضوع نمایشگاه بین‌المللی اصفهان سایه انداخته است

معاونت توسعه و منابع انسانی استان اصفهان همچنین در مورد وضعیت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و اختلاف‌ها و مشکلاتی که بر سر مکان این نمایشگاه است، تصریح کرد: تا سه هفته آینده اتفاق‌های خوبی برای این نمایشگاه می‌افتد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر یک سال اجاره نمایشگاه عقب افتاده است که با تشکیل جلسه‌ای موضوع را رفع کردیم و فضای تفاهم بر نمایشگاه اصفهان برقرار است و شهرداری نیز رضایت دارد.

زیویار در مورد انتقال نمایشگاه اصفهان به روشن دشت گفت: این انتقال نیازمند تأمین زیرساخت‌ها است و تصمیم مدیریت استان و هیئت مدیره نمایشگاه بر این شده که در حد جهانی و به صورت اکسپو این نمایشگاه طراحی شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول