اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد تاکید کرد

ثبت وضعیت مشاغل ایجادی در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی گناباد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند بدون تعلل نسبت به ثبت وضعیت مشاغل ایجادی خود در سامانه رصد به طور روزانه اقدام کنند.

ثبت وضعیت مشاغل ایجادی در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گناباد که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نیازهای جامعه برای ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی، دستگاه‌های اجرایی حوزه‌های مختلف کاری خود را اعم از آموزش و برطرف کردن موانع موجود برای ایجاد اشتغال مدنظر قرار دهند.

صفایی به وضعیت فولاد کاویان گناباد اشاره کرد و گفت: در رابطه با تعیین وضعیت فولاد کاویان گناباد، اداره صنعت، معدن و تجارت مراتب پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

وی افزود: همچنین فرمانداری مکاتبات لازم را با استانداری به منظور وضعیت فولاد کاویان و کاشی سرامیک مصوبه سفر چهارم ریاست جمهوری در دستور کار قرار دهد.

فرماندار گناباد خطاب به جهادکشاورزی گناباد در ارتباط با اجرای مصوبات کارگروه اشتغال، گفت: جهادکشاورزی گزارش جامعی در رابطه با اقدامات صورت گرفته کارگروه کشاورزی ارائه کند.

صفایی گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند بدون تعلل نسبت به ثبت به وضعیت مشاغل ایجادی خود در سامانه رصد به طور روزانه اقدام کنند.

وی به وضعیت بازارچه سفال گناباد نیز اشاره کرد و افزود: به منظور هماهنگی و اجرایی شدن بازارچه سفال و صنایع دستی جلسه‌ای با حضور شورای اسلامی شهر، شهرداری، میراث فرهنگی و دفتر فنی فرمانداری برگزار شود.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول