اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرودشت صورت گرفت؛

برگزاری گردهمایی آموزش طناب‌ورزی دبیران ورزش فارس

خبرگزاری فارس: گردهمایی بزرگ آموزشی طناب‌ورزی با حضور 250 نفر از دبیران آموزش و پرورش استان فارس در مرودشت برگزار شد.

برگزاری گردهمایی آموزش طناب‌ورزی دبیران ورزش فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، صبح امروز دوره آموزشی طناب‌ورزی با حضور 250 نفر از دبیران تربیت بدنی از 14 شهرستان استان فارس به میزبانی شهر مرودشت در مجموعه ورزشی شهید استخری و حضرت زینب کبری (س) برگزار شد.
در مراسم افتتاح این دوره آموزشی که با حضور کارشناسان حوزه تربیت بدنی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرودشت در سالن اجتماعات ولی عصر (عج) مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان مرودشت برگزار شد.
در این گردهمایی خدابخش شهبازی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرودشت ورزش را مکمل تعلیم و تربیت دانست و اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است دانش‌آموزانی که از نظر جسم سالم و اهل ورزش هستند، دارای روح و روانی سالم‌تر و پویاتر از سایر دانش‌آموزان بوده و در امور زندگی و تحصیل خود نیز موفق‌ترند.
شهبازی افزود: تامین سلامت جسم و روح دانش‌آموزان همراه با تزکیه و تهذیب نفس در کنار تحصیل از سیاست‌های کنونی وزارت آموزش و پرورش است و ما نیز تمام امکانات و شرایط را در این مسیر به کار بسته تا استعدادهای نهفته را بارور و به منصه ظهور برسانیم.
ابوالقاسم سجادیان معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز طی سخنانی رویکرد آموزش و پرورش مرودشت را در سال تحصیلی جدید بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری رویکردی دینی و مذهبی ذکر کرد و گفت: امسال تمام امکانات را برای اجرای طرح تقویت باورهای دینی دانش‌آموزان و سلامت جسم و روان آن‌ها به کار گرفته‌ایم و در این راه از مسئولان پرتلاش و دلسوز این استان و شهرستان درخواست کمک داریم.
در ادامه محمد تابش رئیس گروه تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز اظهار داشت: ورزش نقش بسزایی در سلامتی و نشاط و همچنین رشد شخصیتی و رسیدن به مرحله خودباوری و داشتن سعه صدر و دقت کافی در امور زندگی دارد و موجب ایجاد انگیزه در تحصیل دانش‌آموزان می‌شود.
محمد تابش افزود: آموزش و پرورش در تلاش است با اجرای طرح‌هایی مانند آموزش شنا در پایه سوم ابتدایی و آموزش طناب‌زنی در پایه چهارم ابتدایی و سایر طرح‌های مهم ورزشی، ورزش را در جامعه نهادینه و بخشی از زندگی دانش‌آموزان قرار دهد.
به گزارش فارس، 250 نفر از دبیران تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق مرودشت، کامفیروز، درودزن، زرقان، ارسنجان، پاسارگاد، صفاشهر، سده، بوانات، قادرآباد و آباده طشک در این کارگاه آموزشی شرکت و زیر نظر مدرسان استانی با آخرین متد و علم روز تربیت بدنی آشنا شدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول