اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم صورت می‌گیرد

رقابت دبیران ورزش قزوین در مسابقات علمی – تخصصی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و تندرستی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هم‌زمان با هفته معلم دبیران ورزش استان قزوین در مسابقات علمی – تخصصی به رقابت می‌پردازند.

رقابت دبیران ورزش قزوین در مسابقات علمی – تخصصی

مؤید مؤیدی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه برنامه‌های زیادی برای فرهنگیان در هفته معلم تدارک دیده شده است، اظهار کرد: در هفته معلم مسابقات علمی – تخصصی برای دبیران ورزش استان قزوین برگزار می‌شود و دبیران در دو بخش تئوری و عملی با هم رقابت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های منطقه‌ای کشور که در خرداد ماه برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و تندرستی آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در صورتی که دبیران ورزش استان قزوین بتوانند در مسابقات منطقه‌ای عناوین اول تا سوم را کسب کنند در شهریور ماه سال جاری به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

مؤیدی‌فر برگزاری مسابقات والیبال و فوتبال برای آقایان و والیبال برای بانوان را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش قزوین برای دبیران ورزش در هفته معلم برشمرد و افزود: طرح برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال در هفته معلم برای تخصیص بودجه به معاونت پشتیبانی ارجاع داده شده است و در صورت تایید، این برنامه در هفته معلم اجرایی می‌شود.

این مقام مسئول پیرامون تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان استان قزوین گفت: در المپیاد ورزشی که پیش از عید در سراسر استان قزوین برگزار شد، دانش‌آموزان طی سه روز در تمام رشته‌های ورزشی به رقابت پرداختند.

رئیس اداره آموزش و پرورش قزوین در خاتمه تصریح کرد: تیم‌های برتر ورزشی استان شناخته شده‌اند و در تابستان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول