اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با فارس:

2 هزار مربی بهداشت در مدارس فعالیت می‌کنند /استخدام 5 هزار معلم ورزش

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: 2 هزار نفر مربی بهداشت نیز در مدارس فعالیت می‌کنند.

2 هزار مربی بهداشت در مدارس فعالیت می‌کنند /استخدام 5 هزار معلم ورزش
حمیدرضا حاجی‌‌بابایی در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در دو سال گذشته گام‌های بلندی برای رشد و توسعه بخش پرورشی، تربیت بدنی، بهداشت و مشاوره مدارس شاهد بودیم به طوری که سال گذشته 10 هزار معلم ورزش که با کمبود مواجه بودیم با استخدام 15 هزار نفر این کمبود جبران شد.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز سال تحصیلی امسال 5 هزار معلم ورزش به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می‌شود.
حاجی‌بابایی ادامه داد: در بخش مشاوره، بهداشت مدارس نیز یک رشد 100 درصدی را در تامین نیروی انسانی شاهد بودیم .
وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: 2 هزار ‌مربی بهداشت در مدارس فعالیت می‌کنند تا مجموع نیروهای بخش پرورشی به 12 هزار نفر افزایش یابد.
وی در ادامه تصریح کرد: در جلسه‌ای که با روسا، معاونین آموزش و پرورش در اردبیل داشتیم آخرین وضعیت رشد اعتبارات را در استان بررسی کردیم که یک افزایش 75 درصدی را نشان می‌دهد.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت نیروی انسانی، فضاهای آموزشی، تخصصی کردن نیروها و دیگر فعالیت‌ها را در دستور کار قرار دادیم به طوری که در تمام شاخص‌ها در استان با یک رشد مطلوب مواجه هستیم .
حاجی‌بابایی ادامه داد: در این استان گام‌های بلند و عمیقی در تحول آموزش و پرورش اعم از ثبت نام و ساماندهی دانش‌آموزان و نیروی انسانی انجام شده و تمام نیروها تعیین تکلیف شده‌اند.
وی با ابراز رضایت‌مندی از کارهای انجام شده در این استان اظهار امیدواری کرد: فعالیت در حوزه‌های مختلف با موفقیت عملیاتی شود.
وزیر آموزش و پرورش ‌بیان در ادامه از راه‌اندازی مدارس قرآنی از 15 مهر ماه امسال، اعزام یک میلیون دانش‌آموز به مناطق جنگی در قالب کاروان راهیان نور و توسعه 10 هزار دارالقرآن خبر داد.
 انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول