اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج صورت گرفت

برگزاری نخستین نشست دبیران ‌ان‌جی‌اوها با مدیرکل ورزش و جوانان

خبرگزاری فارس: نخستین نشست دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان کردستان با مدیرکل ورزش و جوانان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان در سنندج برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست دبیران ‌ان‌جی‌اوها با مدیرکل ورزش و جوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این جلسه دبیران، نمایندگان و مدیران 10 سازمان مردم نهاد از جمله انجمن نیلوفر آبی، موسسه پژوهشگران برنا، موسسه راویان حق، موسسه دانش‌پژوهشان، موسسه کژوان، موسسه تحرک و تندرستی و انجمن فرهنگی هنری و ادبی سروش شهرستان قروه حضور داشتند.

بر اساس این گزارش؛ این جلسه که برای نخستین بار بعد از ادغام تربیت‌بدنی با سازمان ملی جوانان در استان صورت گرفت، نمایندگان این موسسات عدم تامین اعتبار، تمدید یا نداشتن مجوز و اختصاص مکان برای موسسه یا انجمن را از جمله مشکلات این موسسات و سازمان‌های مردم نهاد عنوان کردند.

شایان ذکر است، با توجه به مشکلات ذکر شده در حال حاضر بیشتر این موسسه‌ها در حالت راکد یا غیرفعال هستند که بیشتر این مشکلات بعد از زمان ادغام به وجود آمده و افزایش یافته است.

مدیر انجمن فرهنگی، هنری و ادبی سروش شهرستان قروه در این جلسه اظهار داشت: ما از سال 80 تا 89 فعالیت خاصی در پیش داشتیم و موفق به جذب بیش ‌‌‌از 200 نفر عضو تحصیل‌کرده شده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه از زمان ادغام فعالیت این انجمن به حالت معلق درآمده است، افزود: بیشتر ادارات به عنوان یک قطب مخالف با ما برخورد می‌کنند.

همچنین مدیر مسئول انجمن مهندسان غرب کشور به تاسیس و راه‌اندازی خوابگاه خیریه دانشجویی در تهران اشاره کرد و اظهار داشت: این خوابگاه برای رفاه حال دانشجویان ارشد کردستان در تهران در حال ساخت است.

رحمان غریبی در ادامه بیان داشت: برای ساخت این خوابگاه با بیش‌ از 55 نماینده غرب کشور برای همکاری و کمک مکاتبه شده است اما آنها هیچ‌گونه توجهی به این مهم نداشته‌اند و همکاری نکرده‌اند.

گفتنی است بیشتر فعالیت موسسه‌های این استان فرهنگی، هنری، اعتقادی، مذهبی، قرآنی، ادبی و اجتماعی است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول