اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

استان کرمانشاه 440 معلم ورزش جذب کرده است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز به مربی ورزش در مدارس استان برای سال تحصیلی جدید استان کرمانشاه 440 معلم ورزش پذیرش داشته است.

استان کرمانشاه 440 معلم ورزش جذب کرده است
نوربخش امرائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل طرح طناورز (‌طناب‌زنی‌) همه مربیان تربیت ‌بدنی خواهر و برادر استان بر‌اساس برنامه زمان‌بندی ابلاغی تا 13 آبان‌ ماه زیر ‌پوشش آموزش یک روزه توسط مدرسان قرار خواهند گرفت.
وی بیان کرد: در روز 14 آبان ‌ماه در مدرسه شاهد رستگار ناحیه 2 کرمانشاه رأس ساعت 8 صبح با حضور مسئولان با اجرای طناب‌زنی دانش‌آموزان همزمان با سراسر کشور نخستین زنگ طناورز ویژه دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی نواخته می‌شود.
امرائی خاطر‌نشان کرد: طبق دستورالعمل کلی از سازمان این طرح در مقاطع ابتدایی برای پسران و دختران اجباری بوده و تا پایان سال 1404 ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: هر سال با آغاز سال تحصیلی رشته آموزشی تغییر می‌یابد؛ به طوری که امسال طناب‌زنی و سال آینده از دو رشته شنا و دو و میدانی برای آموزش در مقاطع ابتدایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: به منظور آمادگی مربیان برای تدریس طناب‌زنی در مدارس آموزش یک‌روزه برای آقایان و خانم‌ها در دو روز مجزا در سالن امام علی (ع) کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی‌ افزود: این آموزش‌ها برای مربیان شهرستان‌های روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، نوسود و با‌ینگان، اسلام‌آباد غرب‌، کرند غرب، سرپل ذهاب و حمیل در 13 آبان ‌ماه به اجرا گذاشته می‌شود.    
امرائی در پایان عنوان کرد: با توجه به نیاز به مربی ورزش در مدارس استان برای سال تحصیلی جدید استان کرمانشاه 440 معلم ورزش پذیرش داشته است.
طرح طناورز (طناب‌زنی‌) ویژه دانش‌آموزان ابتدایی پایه چهارم پسر و دختر از 14 آبان ‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول