اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش اصفهان:

نظام آموزشی به کیفیت‌بخشی درس تربیت‌بدنی تأکید دارد

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش در سال جاری توجه ویژه‌ای به کیفیت‌بخشی به درس تربیت‌بدنی دارد و ارتقای کیفیت مباحث تربیت‌بدنی از مهم‌ترین محور‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

نظام آموزشی به کیفیت‌بخشی درس تربیت‌بدنی تأکید دارد

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت این اداره اظهار داشت: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به تربیت‌بدنی و سلامت دانش‌آموزان شده است.

وی با اشاره به اینکه تبدیل معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی به دو بخش در سطح وزارت و استان‌ها یکی از محور‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محسوب می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و معاونت پرورشی و فرهنگی در آموزش و پرورش استان‌ها در راستای سند تحول بنیادین فعالیت می‌کنند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اداره فعالیت‌های ورزشی، سلامت و بهداشت و اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی از بخش‌های این معاونت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تربیت‌بدنی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دو مقوله مهم از بخش مسائل مربوط به سلامت و بهداشت دانش‌آموزان در مدارس است، ادامه داد: این اداره در بخش سلامت دارای پایگاه‌های بینایی‌سنجی و سنجش سلامت بوده که این پایگاه‌ها فعالیت خود را از 30 اردیبهشت‌ماه جاری در سطح استان آغاز کرده‌اند.

داوری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در سال جاری توجه ویژه‌ای به کیفیت‌بخشی به درس تربیت‌بدنی دارد، تاکید کرد: ارتقای کیفیت مباحث تربیت‌بدنی از مهم‌ترین محور‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی مباحث تربیت‌بدنی کارکنان آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های این اداره است، افزود: مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش نیز پیش از ماه رمضان در سراسر استان برگزار می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: علمی شدن درس تربیت‌بدنی در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول