اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

برگزاری دوره‌های مربیگری برای 1300 مربی تربیت‌بدنی سراسر کشور

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریورماه سال گذشته یک‌ هزار و 300 نفر از مربیان تربیت‌بدنی سراسر کشور در دوره‌های مربیگری و داوری حضور یافته‌اند.

برگزاری دوره‌های مربیگری برای 1300 مربی تربیت‌بدنی سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کیومرث هاشمی شنبه شب در جمع مربیان تربیت‌بدنی سراسر کشور اظهار داشت: طی دو سال گذشته آموزش و پرورش در دیدار با رهبر معظم انقلاب به دو موضوع مهم اشاره داشته‌اند و برخورداری از مربیان متخصص در تمام زمینه‌ها و به ویژه در زمینه تربیت‌بدنی از مهم‌ترین این موارد به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مربیان تربیت‌بدنی باید از علم روز دنیا برخوردار باشند و تمام فعالیت‌های آنها مبتنی بر علم روز دنیا باشد، اضافه کرد: در صورت عدم تحقق این موضوع جامعه با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود و این افراد در فعالیت‌های خود با چالش مواجه می‌شوند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: توجه به آموزش جدی مربیان تربیت‌بدنی مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفته و شهریورماه سال گذشته یک ‌هزار و 300 نفر از مربیان تربیت‌بدنی سراسر کشور در دوره‌های مربیگری و داوری حضور یافته‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه ارتقای سطح علمی مربیان تربیت‌بدنی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان تربیت‌بدنی است، متذکر شد: برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام مناسبی در راستای متخصص شدن مربیان تربیت‌بدنی است.

هاشمی با اشاره به اینکه مربیان تربیت‌بدنی باید از داشته‌های خود در راستای آموزش و پرورش استفاده کنند، اذعان داشت: حدود 60 درصد از جامعه تربیت‌بدنی از بدنه وزارت آموزش و پرورش است و 49 فدراسیون ورزشی در سراسر کشور وجود دارد و افزایش ارتقای همکاری هیئت‌های ورزشی با مجموعه آموزش و پرورش امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول