اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کردستان خبر داد

برگزاری دوره مربیگری دبیران تربیت‌بدنی در سنندج

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دوره مربیگری دوومیدانی درجه سه دبیران تربیت‌بدنی در سنندج خبر داد و گفت: این دوره ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره مربیگری دبیران تربیت‌بدنی در سنندج

امید سهراب‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به اینکه دوره آقایان از ششم تا یازدهم خردادماه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دوره بانوان نیز از 17 خردادماه آغاز و تا 22 این ماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: این‌دوره به منظور دانش‌افزایی دبیران تربیت‌بدنی و به منظور توسعه رشته ورزشی دوومیدانی در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات طناب‌زنی ویژه دانش‌آموزان کردستانی خبر داد و گفت: دانش‌آموزان کردستانی با شرکت در یک‌ دوره مسابقه ورزشی یاد و خاطره حضرت امام‌خمینی‌(‌ره‌) را گرامی داشته و با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

معاون تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: مسابقات ورزشی طناب‌زنی دانش‌آموزان با حضور 11 تیم از دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی در 4 ماده نمایش یک نفره تیمی، 30 ثانیه جاکینگ، سرعت و دوبل امدادی در سنندج برگزار شد.

سهراب‌نژاد افزود: در پایان این مسابقات در ماده نمایش تیمی ناحیه یک سنندج، بانه و بیجار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند، در بخش انفرادی دانش‌آموز یلدا رفیعی از ناحیه یک سنندج به مقام اول دست یافت و سارینا محمدی و لیلا نوری به ترتیب از بانه و بیجار حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ماده 30 ثانیه سرعتی نیز سارینا محمدپور از بانه، نرگس ویسی از ناحیه یک سنندج و زکیه بقایی‌کیا از قروه به مقام اول تا سوم دست یافتند.

وی اضافه کرد: این مسابقات با معرفی شهرستان‌های بیجار‌، بانه و ناحیه سنندج در ماده سرعت دوبل امدادی به‌عنوان شهرستان‌های برتر به‌ کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول