اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شمشیربازی چهارمحال و بختیاری:

بانوان شمشیرباز چهارمحال و بختیاری در اردبیل به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شمشیربازی چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان شمشیرباز این استان از امروز در مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور به میدان می‌روند.

بانوان شمشیرباز چهارمحال و بختیاری در اردبیل به میدان می‌روند

عاطفه نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در رده‌ سنی جوانان و نوجوانان از امروز تا 15 شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در استان اردبیل برگزار می‌شود، و بانوان شمشیرباز این استان در اسلحه فلوره و اپه به مصاف رقیبان خود می‌روند.

نجفی بیان داشت: چهارمحال و بختیاری با هشت بانوی شمشیرباز در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به دنبال درخشش در این مسابقات و کسب عنوانی شایسته است.

نایب رئیس هیئت شمشیربازی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم شمشیربازی این استان در اسلحه فلوره با ترکیب نسیم کاووسی، یگانه نعمتی، مریم حیدری و زینب غریبی و در اسلحه اپه با حضور المیرا محقق، الهام امیرخانی، الهه امیرخانی، ریحانه سلیمی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات شمشیربازی بانوان قهرمانی کشور که در اردبیل برگزار می‌شود، شیرین بلالی به عنوان مربی نوجوانان، پروین کوهی‌فایق به عنوان مربی جوانان و بهاره نیک‌نژاد نیز به عنوان سرپرست، تیم استان چهارمحال و بختیاری را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای زیادی در ورزش شمشیربازی وجود دارد، بیان داشت: در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات کار برای آن‌ها در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران این استان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول