اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دنا خبر داد

درآمد 910 میلیون ریالی کمیته امداد دنا از طریق مشارکت‌های مردمی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دنا از درآمد 910 میلیون ریالی کمیته امداد دنا از طریق مشارکت‌های مردمی در سال گذشته خبر داد.

درآمد 910 میلیون ریالی کمیته امداد دنا از طریق مشارکت‌های مردمی

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: کمیته امداد نهادی است که به تدبیر و اندیشه والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از محرومان و ایجاد ارتباط میان توانمندان و ناتوایان بنا نهاده شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: فریضه صدقه دادن و کمک‌رسانی دارای چنان اهمیتی است که پیشوایان دینی ما در این زمینه همیشه پیش‌قدم بوده و احادیث زیادی در این ارتباط ذکر شده است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان دنا افزود: صدقه دادن موجب می‌شود که 70 بلا از انسان دور شده و ما نیز بر این باور هستیم و می‌بینیم افرادی که در این امر مشارکت دارند زندگی پربرکتی دارند.

وی گفت: درصد بسیار زیادی از مردم شهرستان دنا دارای صندوق صدقات در منازل هستند و این نشان از اهمیت موضوع صدقه دادن در نزد مردم این دیار دارد.

امینی در خصوص درآمد حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد در شهرستان دنا عنوان کرد: با توجه به رشد مطلوب مشارکت مردم در امور عام‌المنفعه و کارهای خیر، رشد مطلوبی را در بحث مشارکت‌های مردمی داشته‌ایم.

وی درباره میزان جمع‌آوری شده کمک‌های مردمی از طریق صندوق صدقات و زکات این شهرستان در سال 90 گفت: در سال گذشته بالغ بر 910 میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است که از این میزان مبلغ 859 میلیون ریال از طریق صندوق صدقات برای کمک‌رسانی به ایتام و مبلغ 146 میلیون ریال نیز تحت عنوان زکات جمع‌آوری شد.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی بهتر بتوان این امر را در شهرستان دنا گسترش داده و پیوند میان توانمندان را با نیازمندان قوی‌تر سازیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول