اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد دور دوم حوزه انتخابیه مشهد:

میزان مشارکت مردمی در دور دوم انتخابات افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: یک نامزد دور دوم انتخابات در مشهد گفت: میزان مشارکت مردم در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، قطعا" افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

میزان مشارکت مردمی در دور دوم انتخابات افزایش می‌یابد

جواد کریمی‌قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: همان‌‌‌‌‌گونه که تاریخ نیز ثبت کرد، در مرحله اول انتخابات براساس برآورد مقام معظم رهبری، مردم حضور بسیار باشکوهی در انتخابات داشتند و حماسه‌ای بسیار بزرگ را خلق کردند.

وی ادامه داد: در زمان برگزاری دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، میزان و شدت تحریم‌ها بسیار افزایش یافته بود و هدف عمده دشمن نیز این بود که مردم را نسبت به حضور در پای صندوق‌های رأی مأیوس کند، اما به فضل الهی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام و انقلاب دادند.

کریمی اظهار داشت: تمامی گمانه‌زنی‌های دشمنان، در دور اول انتخابات غلط از آب درآمد و بلافاصله نیز تأثیرات حضور میلیونی مردم را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی مشاهده کردیم و ابعاد این حضور به ویژه در تغییر نگرش کشورهای غربی نسبت به ایران، مؤثر بود.

نامزد دور دوم بهارستان نهم در مشهد با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: در مرحله دوم نیز، مردم بار دیگر به فرمان رهبری لبیک خواهند گفت و پیش‌بینی می‌شود در مشهد، میزان مشارکت مردم نسبت به دور دوم انتخابات مجلس هشتم، افزایشی 20 تا 30 درصدی داشته باشد.

وی افزود: در برخوردهایی که با اقشار مختلف مردم داشته‌ام و هم‌چنین شور و حال خوب فضای تبلیغات، به طور حتم این افزایش مشارکت را شاهد خواهیم بود و مردم بار دیگر، تمام معادلات کشورهای استکباری را برهم خواهند زد.

کریمی تأکید کرد: در حال حاضر در مشهد، چهار کاندیدا فعالیت تبلیغاتی انجام می‌دهند در حالی که در دور اول انتخاب تعداد کاندیداها بسیار زیاد بود که در این راستا باید فضای تبلیغاتی را نیز بر همین اساس سنجید.

وی افزود: آنچه اهمیت دارد این است که فعالیت‌های تبلیغاتی این چهار کاندیدا در نهایت بتواند مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس نهم ترغیب کند.

این کاندیدای مجلس نهم در ارتباط با مشکلات اخیر اقتصادی نیز، ادامه داد: این مشکلات تأثیری در مشارکت مردم نخواهد داشت و به فضل الهی، مجلس نهم باید تمام توان خود را به ‌کار گیرد تا بتواند برای برون‌رفت از این مشکلات راهکار ارائه کند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول