اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد

رشد 103 درصدی مشارکت‌ مردمی در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر از رشد 103 درصدی مشارکت‌ مردمی در این شهرستان خبر داد.

رشد 103 درصدی مشارکت‌ مردمی در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: سال 90 میزان مشارکت‌های مردمی، کمک‌های حامیان و خیران ملایری به میزان 103 درصد افزایش داشته که این امر نشان از تعامل و همکاری اقشار مختلف مردم در رسیدگی به امور نیازمندان دارد.

وی مبلغ درآمدهای حاصل از مشارکت‌های مردمی را در سال 90 بیش از 44 میلیارد و 374 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سال قبل از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به رقم بسیار بالاتری برسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر بیان کرد: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و 620 دانش‌آموز و 485 دانشجو زیر پوشش این نهاد هستند و از خدمات فرهنگی و علمی و ... استفاده می‌کنند.

وی تعداد ایتام زیر پوشش این نهاد را یک‌‌هزار و 607 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد ایتام زیر 18 سال بوده و تعداد 3 هزار و 180 حامی دارند که علاوه بر حامیان شهرستان بسیاری ازاین حامی‌ها از دیگر استان‌ها هستند.

کولیوند تعداد خانوارهای زیر پوشش این نهاد را 6 هزار و 496 خانوار در قالب 12 هزار و 713 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد خانوار به صورت دائم از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند. 

وی تصریح کرد: حدود 10 هزار نفر نیز به صورت موردی از خدمات کمیته امداد ملایر استفاده می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد ملایر در سال گذشته برای یک‌هزار و 963 نفر ایجاد اشتغال داشته و در این راستا کمیته امداد توانسته است در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه برتر را در شهرستان کسب کند و امسال نیز همین روند ادامه دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول