اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری

115 میلیارد ریال به کشاورزی کنگان تخصیص یافت

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی کنگان از تخصیص 115 میلیارد ریال به کشاورزی کنگان از محل سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

115 میلیارد ریال به کشاورزی کنگان تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمد بحرانی بعد از ظهر امروز در جمع تعدادی از علما و جامعه اهل سنت شهر ساحلی بنک با اشاره به خدمات دولت و تلاش برای رفع دغدغه‌های جوانان اظهار داشت: اشتغال، مسکن و ازدواج سه سد محکم در مسیر جوانان است که دولت با برنامه‌ریزی متقن و مدون با اجرای طرح‌های اشتغالزایی از طریق بنگاه‌های زودبازده اقتصادی، مسکن مهر و صندوق مهر امام رضا (ع) این مشکلات را مرتفع و توانست احساس شادابی خاصی را در جوانان بوجود آورد.

وی با اشاره به عزم راسخ دولت برای محرومیت‌زدایی و پاک کردن غبار محرومیت از شهرها و روستاها افزود: ابتکار دولت برای تحقق این مهم یعنی عدالت و توسعه همه جانبه سفرهای استانی و توزیع اعتبارات در فصول مختلف و بر مبنای عدالت بود.

بخشدار مرکزی کنگان به خدمات دولت در روستاهای بخش مرکزی کنگان اشاره و خاطرنشان کرد: احداث مدرسه 6 کلاسه در روستای ساحلی برکه چوپان، اضافه شدن 3 کلاس به مدرسه شیرینو، احداث مدرسه در پرک، احداث و تکمیل کتابخانه‌های شهر سیراف و روستای تمبک و احداث چند سالن ورزشی در روستاها از مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت است.

بحرانی تصریح کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی، راه‌اندازی 3 دهیاری در بخش مرکزی، اجرای ده‌ها طرح عمرانی، تخصیص درصد قابل توجهی از اعتبارات شهرستانی به توسعه روستاها و ... نیز از دیگر مهم‌ترین خدمات دولت نهم و دهم در این حوزه جغرافیایی است.

بخشدار مرکزی کنگان با اشاره به تایید دولت از سوی رهبر معظم انقلاب به بیان فرازهایی از فرمایشات معظم‌له اشاره و گفت: معظم‌له در بخشی از فرمایشات خود خطاب به دولتمردان بیان فرمودند" شما به پر کاری مشهور هستید همین ویژگی را با جدیت تا آخر خدمت به مردم و کشور حفظ کنید".

بحرانی به سفر به‌یادماندنی مقام عظمای ولایت به شهرستان در سال گذشته اشاره و با بیان اینکه هم‌اکنون 22 درصد مردم منطقه به فعالیت کشاورزی مشغولند اظهار داشت: تخصیص 5/11 میلیارد ریال از اعتبارات سفر حضرت آقا به توسعه کشاورزی در منطقه حکایت از توجه معظم‌له به کشاورزی و کشاورزان دارد. 

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول