اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی ستاد عالی کانون‌های مساجد:

پیام انقلاب اسلامی مستدل و مستند به دنیا ارائه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد گفت: با گفتمان منطبق با اخلاق و نقد درست در جامعه، پیام انقلاب را در قالب‌های مستدل و مستند به دنیا ارائه کنیم.

پیام انقلاب اسلامی مستدل و مستند به دنیا ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام سید علی حسینی خراسانی پیش از ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های مساجد مازندران گفت: بازخوانی نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در احیای جایگاه واقعی و کارکردهای مسجد طراز اسلامی به عنوان فراگیرترین و مهم‌ترین شبکه اجتماعی از دیگر اهداف و ضرورت‌های برپایی این نمایشگاه است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یک عرصه عمومی برای ارایه تمامی توانمندی‌ها، دستاوردها و عملکرد، معرفی نخبگان، هنرمندان، برگزیدگان، آثار و تولیدات و ایده های برتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان است.

حسینی خراسانی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در تبیین و تشریح اهداف انقلاب اسلامی دارند، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری نیز باید با محوریت مساجد و تشکیل کلاس‌های آموزشی بصیرت‌افزایی، زمینه رویارویی جوانان را با ترفندهای دشمنان بیش از پیش فراهم کنند.

وی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد را تعامل و هم‌افزایی مسئولان با اعضا و مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری دانست و گفت: با برگزاری این نمایشگاه و بازدید مسئولان از غرفه‌های آن موجب می‌شود تا مدیران دستگاه‌ها و مسئولان استانی از دستاوردهای کانون‌های مساجد بازدید کرده و برای نقاط ضعف و قوت آن راهکارهای مناسب پیش‌بینی کنند.

حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان اسلام و انقلاب با حربه‌های گوناگون همواره درصددند تا این روحیه انقلابی جوانان را از بین ببرند و در مقابل خصوصیات و روحیات غربی را که با اسلام و انقلاب در تناقض است را ترویج کنند.

وی منویات مقام معظم رهبری را شالوده و اساس کار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان و تصریح کرد: مساجد منشاء پرورش فکر انقلابی و پیروزی انقلاب اسلامی بوده و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی است و مدیران باید از این ظرفیت به شکل مناسب در تبیین و تشریح اهداف انقلاب اسلامی برای جوانان مساجد بهره گیرند.

مدیرکل بازرسی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور گفت: قوت و قدرت مساجد بر مردمی بودن آن است و با اینکه که دولت در تامین هزینه‌های ضروری مشارکت کرده و بخشی از تجهیزات مورد نیاز را تامین می‌کند، اما این خود مردم هستند که بیش از این در زمینه فعالیت‌های مسجدی دغدغه داشته و حمایت و مدیریت خواهند کرد.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت مناسب کانون‌های مساجد، افزود: ما باید به سمتی حرکت کنیم که با گفتمان منطبق با اخلاق و نقد درست در جامعه، پیام انقلاب را در قالب‌های منطقی و محکم و مستدل و مستند به دنیا ارائه کنیم.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول