اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان تاکید کرد

نقش بی‌بدیل انقلاب اسلامی بر بیداری کشورهای منطقه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری کشور‌های اسلامی و به وجود آمدن جنبش‌های ضداستکباری نظیر حزب‌الله و حماس شده است.

نقش بی‌بدیل انقلاب اسلامی بر بیداری کشورهای منطقه

آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان و امام جمعه شهرستان تاکستان در چهارمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ولایت رهبر انقلاب اسلامی همان ولایتی است که در مکتب اهل بیت (ع) وجود دارد و مقام معظم رهبری بر تمام ابعاد نظارت کافی را دارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان تصریح کرد: با توجه به سخنرانی‌های اخیر مقام معظم رهبری، این نکته را درمی‌یابیم که کابینه آقای احمدی‌نژاد مورد حمایت رهبری بوده و نباید با ایجاد حاشیه، موجب به وجود آمدن بحران در کشور شد.

وی با تأکید بر صبر و مقاومت در مسیر انقلاب، یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند، که دولت آقای احمدی‌نژاد به واقع استکبارستیزی را در دستور کار خود قرار داده که این مهم ارزشمند است.

اسلامی با اشاره به ارتباط ایران با کشور‌های دیگر اذعان کرد: این تصور که علاقه‌ مسئولان برای رابطه با کشور‌های پیشرفته‌ کم است، حاصل القای تفکر استکباری است، کشور‌هایی نظیر آمریکا و انگلیس از آن دسته کشورهایی هستند که تا انسان را از پای در نیاورند آرام نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش امیرالمؤمنین (ع) با جهاد در راه خدا است که انسان به عزت می‌رسد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان پیرامون تهدید‌های آمریکا و اسرائیل علیه کشورمان عنوان کرد: اگر آمریکا و اسرائیل توان حمله به ایران را داشتند، حتی یک ساعت هم صبر نمی‌کردند، عدم حمله آمریکا واسرائیل به ایران به هیچ عنوان حس انسان دوستی آنها را نمی‌رساند، بلکه این کشورهای مستکبر و هم‌پیمانانشان توانایی مقابله با قدرت جمهوری اسلامی ایران را که همان مردم و ایمان آنان است را ندارند.

اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری کشور‌های مسلمان جهان و به وجود آمدن جنبش‌های ضد استکباری نظیر حزب‌الله و حماس شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان تأکید کرد: کشورهای مسلمان نظیر عراق در حرکت‌های انقلابی خود از انقلاب اسلامی ایران الهام می‌گیرند.

وی ادامه داد: آیت‌الله سیستانی در عراق هماهنگ با انقلاب اسلامی ایران و همسو با رهبر انقلاب حرکت می‌کند.

اسلامی سه عامل را از عوامل اصلی گرانی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: سه عامل در گرانی‌های اخیر بیشترین تأثیر داشته است، نخستین عامل تأثیرگذار در گرانی‌ها بی‌انصافی برخی از صاحبان ثروت است که اندک افرادی از این وضعیت سوءاستفاده کرده و میزان فشار بر مردم را افزایش می‌دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان افزود: دو عامل تأثیرگذار دیگر در گرانی‌های اخیر یکی عدم نظارت مسئولان و دیگری وضعیت جهانی اقتصاد است.

لازم به ذکر است، طرح ولایت با حضور اساتید مطرح کشوری و همچنین دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر استان قزوین به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین برای چهارمین سال متوالی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول