اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

اتحاد بین ملت‌ها هنر انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید بویین زهرا برگزاری اجلاس کشورهای غیرمتعهدها را فرصتی برای ایجاد وحدت در برابر استکبار دانست و گفت: اتحاد بین ملت‌ها هنر انقلاب اسلامی ایران است.

اتحاد بین ملت‌ها هنر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین علی اینانلو صبح امروز در دیدار با تعدادی از رزمندگان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز بدون هیچ واهمه و هراسی در حال پیمودن مسیر خود است، اظهار کرد: اقتدار و قدرت والای جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی دشمنان را به لرزه انداخته و موجب سرافکندگی آنان شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه عنوان کرد: این بیداری بیانگر اوج اسلام‌دوستی و ظلم‌ستیزی ملت‌ها است که خواهان استقرار اصول اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در هر صحنه‌ و زمینه‌ای به تکنولوژی و جایگاه رفیعی دست یافته است، تصریح کرد: ملت رشید و قهرمان‌پرور ایران اسلامی همواره با تلاش و روحیه استقامت خویش در برابر توطئه‌های استکبار تا ابد مدیون حقیقی رشادت‌های رزمندگان جنگ تحمیلی هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: ممکن است هر از چند گاهی در برخی از مسائل کشور مشکلات و موانع کوچکی پیش بیاید، اما اتحاد و برادری میان کارگزاران و مردم تاکنون چشم استکبار را کور کرده و سبب شکست استکبار شده است.

اینانلو هدف از توطئه‌ ضدفرهنگی دشمنان و به ویژه غرب در عرصه جنگ نرم را غلبه بر ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون بر محور‌ها و اصول اساسی از جمله جهاد، تقوا، برادری و عدل استوار بوده و غرب تلاش می‌کند تا با نفوذ فرهنگی، روحیه خودباوری را در بین جوانان و نوجوانان کشور تضعیف کرده و به تدریج سبب نابودی انقلاب شود.

وی اضافه کرد: ملت رشید و شهید پرور ایران اسلامی تا پای جان در برابر آرمان‌ها و اهداف والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده و از کیان و آبروی خود پاسداری می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا بیان کرد: هنر واقعی انقلاب اسلامی در ایجاد اتحاد و برادری میان ملت است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول