اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

انقلاب اسلامی مقدمه‏ای برای نیل به اهداف بزرگ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند انقلاب شکوهمند اسلامی را مقدمه‏ای برای نیل به هدف بزرگ یعنی انقلاب حضرت ولی عصر (عج) خواند.

انقلاب اسلامی مقدمه‏ای برای نیل به اهداف بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی شنبه شب در نشستی که با حضور فرماندار دماوند، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، جمعی از مسئولان استانی و مسئولان محلی در دماوند برگزار شد، ویژگی‌های بارز دولت حضرت ولی عصر (عج) پس از ظهور و بسط عدالت واقعی را در جهان تشریح کرد.

نماینده رهبری در دماوند اظهار داشت: نخستین ویژگی بارز دولت حضرت ولی عصر (عج) رسیدگی به مستمندان و هم‏دردی با مساکین است.

وی ادامه داد: دولت ایشان همراهی با مردمی را برمی‏گزیند که برای برخورداری از عدالت لحظه‏شماری می‏کنند.

علاءالدینی اضافه کرد: نکته دوم در دولت حضرت بقیةالله‏الاعظم(عج) وجود منابع بسیار در اختیار ایشان و پیروان‏شان است.

امام جمعه دماوند افزود: بر اساس آیه «اذا زلزلت الارض زلزالها واخرجت الارض اثقالها»، این کره خاکی با همه امکانات، خود را برای ظهور حضرت آماده کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس آیه شریفه «شدید علی‏العمال» دولت حضرت ولی عصر (عج) دولتی است که گرچه با مردم بسیار مهربان است اما در نظارت بر مسئولان، فرمانروایان و ناصبان مسند‌های خدمتی بسیار سخت‏گیر خواهد بود.

* مردم شعارهای دولت را درک و از آن دفاع کردند

امام جمعه دماوند گفت: مردم شریف ایران اسلامی شعارهای خوبی را که از سوی دولت‏های نهم و دهم طرح شد، درک کرده و در گام بعدی به آن رای دادند و در نهایت از آن دفاع کردند.

علاءالدینی تصریح کرد: به‌حمدالله در این زمان مشاهده شد که بارقه‏هایی از امید در ذهن مردم ما با شعارها و ویژگی‏هایی نظیر توجه به مردم، نبودن حصار بین مردم و مسئولان و مسجد‏محوری زنده شد.

وی اضافه کرد: مردم در دفاع از ارزش‏های انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته از جان و مال خود گذشته‏اند و همچنان برای فداکاری آماده هستند.

* انقلاب اسلامی مقدمه‏ای برای نیل به اهداف بزرگ

امام جمعه دماوند انقلاب شکوهمند اسلامی را مقدمه‏ای برای نیل به هدف بزرگ یعنی انقلاب حضرت ولی عصر (عج) خواند.

علاءالدینی اضافه کرد: قرآن کریم این معجزه نبی مکرم اسلام (ص) در آیات خود آورده است که «وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ».

وی ادامه داد: بر اساس این آیه شریفه و بر خلاف همه نظریه‌های موجود همچون نظریه انیشتین که می‏گوید انسان به حدی کم‏ظرفیت است که روزی با فشار یک کلید همه هستی را نابود می‏کند، آینده کره زمین به دست صالحان خواهد بود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول