اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی:

انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را از مسجد آغاز کرد و در ادامه هم همه کارها از مسجد برنامه‌ریزی می‌شد تا انقلاب به پیروزی رسید.

انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار داشت: امسال بیش از 20 سال است که از تاسیس این شجره طیبه می‌گذرد و مردم خوب کشورمان با همت بالای خود و با دست خالی  توانسته‌اند در همه عرصه‌ها فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، اگر کشورمان توانست در 8 سال دفاع مقدس بر استکبار جهانی غلبه کند و اگر در جهان شاهد تحولات و جنبش‌های ضد استعماری و ضد استکباری هستیم فقط به خاطر حفظ مساجد است که این مکان مقدس در زمان پیامبر اسلام نیز از مکان‌های مهم به شمار می‌رفت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: توجه به مساجد نباید در حد شعار مسجد و مسجدی باشد بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مساجد در ابعاد مختلف از جمله عبادی، سیاسی، فرهنگی، هنری و... استفاده کرد و دشمنان اسلام را با برنامه‌ریزی درست در همین مکان‌های مقدس از پای درآورد.

ذوالفقاری بیان کرد: آثار و تولیدات در این نمایشگاه به همت و تلاش خود کانون‌های مساجد در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه فعالیت‌های مساجد در قالب غرفه عکس و پوستر، غرفه اختراعات، خانه‌های فرهنگی دیجیتال، غرفه مهدویت، غرفه خانه‌های نور مساجد، غرفه شکوفه‌های بهشتی برای خردسالان، نشریات تجربی مساجد و... برای بازدید به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول