اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان:

دانش‌آموزان مسئول حراست از منابع آب هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: با اجرای طرح داناب، دانش‌آموزان مسئول حراست از منابع آب هستند.

دانش‌آموزان مسئول حراست از منابع آب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیف‌الله آقا بیگی ظهر امروز در جلسه آب منطقه‌ای گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی دانش‌آموزی «نجات آب» اظهار کرد: طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب) طبق ایده‌های علمی برگرفته از مطالعات فرهنگی و آموزشی، در سال تحصیلی 90-89 در چند استان کشور به عنوان پایلوت اجرا شد.

وی ادامه داد: پس از موفقیت این طرح در عرصه آموزشی و بهبود فرهنگ در مسائل حوزه آب، در سال تحصیلی 91-90 به عنوان طرح ملی اعلام شد.

این مسئول مخاطب اصلی طرح داناب را دانش‌آموزان مقطع راهنمایی ذکر کرد و افزود: این دانش‌آموزان قدرت دریافت و تحصیل مسائل گسترده حوزه آب را دارند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مسئولیت بسیار بزرگی در زمینه حراست منابع آب دارند، خاطرنشان کرد: از تمام دانش‌آموزان درخواست می‌شود با حداکثر توان از منابع آبی که در اختیار ماست به کمک دوستان و خانواده خود حفاظت کنند.

آقا بیگی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم ما و تمام آحاد جامعه به هدف نهایی خود که همان حفظ و پاسداری از منابع آبی و ترویج و آموزش روش صحیح مصرف بهینه آن است، دست یابیم و این امانت الهی را به سلامت در اختیار نسل‌های آینده قرار دهیم.

وی حفظ کیفیت و کمیت منابع آب برای مصارف آشامیدنی، کشاورزی، صنعت و خدمات را دو بال یک فرایند پر اهمیت دانست و یادآور شد: طرح داناب در راستای ترویج فرهنگ صحیح مصرف بهینه برای نسل‌های آینده با همکاری و کمک مسئولان آموزش و پرورش گیلان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول