اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

شهدا مظهر عشق و دلدادگی به نظام هستند

خبرگزاری فارس: رئیس‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: شهدا مظهر و الگوی ناب عشق و دلدادگی به نظام اسلامی هستند.

شهدا مظهر عشق و دلدادگی به نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، سجاد اینانلو صبح امروز در دیدار با تعدادی از جانبازان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهدا مظهر عشق و دلدادگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: کمال و معرفت والایی که شهدا و رزمندگان در ایام دفاع مقدس به آن دست یافته بودند موجب عظمت و وقار نظام اسلامی شد و دشمنان را در اهداف خویش ناکام گذاشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ملت ایران امروز حقیقتا قدرشناس و سپاسگزار راستین خط مقاومت و ایثار رزمندگان هستند، افزود: دشمنان امروز از سیل عظمت و خیزش ملت انقلابی و با ایمان ایران اسلامی هراس داشته و درصدد ایجاد اختلاف برآمده‌اند.

اینانلو با اشاره به تلاش‌های استکبار برای تضعیف روحیه وحدت و برادری میان امت‌های واحد اسلامی در چند سده اخیر بیان کرد: ایمان مداوم و تمسک به آیات نورانی قرآن کریم تاکنون شر تک‌تک توطئه‌های استکبار را کنده و هیمنه غول‌‌های زور، استبداد و ناعدالتی را در جهان نابود کرده است.

وی با اشاره به تلاش جدید دشمنان و به‌ویژه معاندان غربی برای اشاعه و نفوذ فرهنگ‌های بیگانه به جامعه ابراز کرد: بصیرت و هوشیاری ملت و به‌ویژه جوانان و دانشجویان، دشمنان و کفار را در این عرصه نیز شکست داده و آنان را به شدت خار و ذلیل می‌کند.

وی با اشاره به نقش ماهواره‌ها در انحراف اخلاقی و عرفی در جوانان عنوان کرد: پایبندی به ارکان و آرمان‌های جاوید و بلند انقلاب اسلامی نابود کننده تمام ابزار‌هایی است که دشمنان و مستکبران علیه انقلاب اسلامی و جوانان و نوجوانان کشور بسیج کرده‌اند.

رئیس‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا افزود: قطعا دلاوری‌ها و رشادت‌های جاودانه ملت ایران همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول