اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز:

وظیفه حراست از آرمان‌های شهدا بر عهده همه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز گفت: وظیفه حراست از آرمان‌های شهدا و امام شهیدان (ره) بر عهده تک تک ملت ایران قرار داشته و هیچ کس در این زمینه بدون مسئولیت نیست.

وظیفه حراست از آرمان‌های شهدا بر عهده همه ملت ایران است

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امروزه تمام جهانیان و به ویژه ملت ایران رفتار مغرضانه و دشمنی غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی را مشاهده کرده و از دلایل این کینه نیز اطلاع دارند.

وی تصریح کرد: علت اصلی دشمنی غربی‌ها با انقلاب اسلامی و ملت ایران این است که ما دستان کشورهای زورگو از منابع و ثروت‌های جهان اسلام را قطع و توطئه‌های آنها علیه مسلمانان را افشا کردیم.

معاون سیاسی و انتظامی استاندار البرز افزود: بنابراین طبیعی است که کشورهای زورگوی استکباری از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرده و اوج دشمنی آنها در هشت سال دفاع مقدس نمایان و هویدا بود.

رجبی تاکید کرد: با وجود آنکه بیش از 40 کشور غربی به صورت مستقیم از رژیم بعث عراق حمایت می‌کردند،‌ اما ملت ایران با دست‌های خالی به مانند رهبری انقلاب برای دفاع از آب، خاک، دین و اعتقادات خود ایستادگی و جنگی نابرابر را تحمل کردند.

وی بیان داشت: به طور قطع ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران مهمترین عامل پیروزی ایران اسلامی علیه استکبار جهانی است و اگر نبود روحیه شهادت‌طلبی شهدا و امام شهیدان (ره) امروز ما در جهان سربلند و مستقل نبودیم.

معاون استاندار البرز ادامه داد: بنابراین برای تداوم این راه با عزت، باید انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان را در اولویت تمام برنامه‌های خود قرار دهیم.

رجبی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتوانیم اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز به درستی انتقال دهیم.

وی با اشاره به فداکاری‌های آزادگان و جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی تاکید کرد: برای تحقق این مهم یادگاران آن دوران می‌توانند با برگزاری نشست‌های تخصصی و بیان خاطرات دفاع مقدس نسل امروز را با آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام و دلایل جنگ تحمیلی آشنا کرده و آنها را آگاه سازند.

رجبی متذکر شد: البته نباید تنها از خانواده معظم ایثارگران و یا چند دستگاه و نهاد مسئول مانند حفظ آثار دفاع مقدس انتظار داشته باشیم، چرا که تحقق این مهم بر عهده تک تک ملت ایران قرار دارد.

وی در پایان گفت: به طور قطع حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا و حرکت در مسیر ولایت تنها راه تداوم عزت و سرافرازی ملت ایران در جهان معاصر است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول