اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد صورت می‌گیرد

بازدید مددجویان کهگیلویه و بویراحمد از نیروگاه هسته‌ای بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد، برخی مددجویان این نهاد در قالب اردو از نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید می‌کنند.

بازدید مددجویان کهگیلویه و بویراحمد از نیروگاه هسته‌ای بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نخستین اردوی سیاحتی خانوادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال 91 امروز و به مقصد بوشهر برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این اردو که از شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و بهمئی بودند با تجمع در گچساران به صورت متمرکز به بوشهر اعزام شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران در حاشیه برگزاری این اردو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: اعزام خانوادگی خانواده‌های بی‌سرپرست زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از گچساران به مقصد بوشهر صورت می‌گیرد.

امرالله فروزنده افزود: تعداد 120 نفر از خانواده‌های بی‌سرپرست تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در قالب 60 خانواده در این اردو شرکت دارند.

وی با بیان اینکه این اردو برای زنان بی‌سرپرست به همراه یکی از دختران دانش‌آموز هر خانواده در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: این خانواده‌ها از شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و بهمئی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردو از مقاطع راهنمایی، متوسطه و برخی هم از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل انتخاب شده‌اند.

خدمات کمیته امداد در راستای عینیت بخشیدن به منویات امام راحل است

فروزنده با اشاره به اینکه این اردو به مدت پنج روز برگزار می‌شود، گفت: افراد شرکت‌کننده در این اردو از گچساران به مقصد اردوگاه جویندگان راه امام(ره) در بوشهر اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: بازدید از مراکز زیارتی، سیاحتی، تفریحی و گردشگری از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این افراد است.

فروزنده بازدید از نیروگاه هسته‌ای بوشهر و آرامگاه رئیس‌علی دلواری را از بازدیدهای مهم این اردو عنوان کرد.

وی عینیت بخشیدن به فرامین و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در زمینه توجه لازم کمیته امداد به قشر محروم را از جمله اهداف برگزاری این اردو دانست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران بیان داشت: ارائه خدمات فرهنگی و ارتقای آگاهی خانواده‌ها به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این اردو به شمار می‌رود.

فروزنده خاطرنشان کرد: حفظ کرامت‌های انسانی و خلق ارزش‌های والای الهی در راستای هدایت به سوی زندگی سالم و نیز توانمندی، کارآفرینی، تقویت روحیه خوداتکایی را می‌توان از دیگر اهداف برگزاری این اردو عنوان کرد.

وی بیان داشت: توزیع ست بهداشتی و چادر و البسه و اقلام فرهنگی، اجرای برنامه‌های فرهنگی‌، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مذهبی، بهداشتی و درمانی، توقف و زیارت در اماکن زیارتی مسیر و اهدای بسته‌های زیارتی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این اردو است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول