اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد زنجان:

14 هزار مددجوی زنجانی زیر پوشش طرح شهید رجایی هستند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار مددجوی کمیته امداد استان زنجان زیر پوشش طرح شهید رجایی هستند.

14 هزار مددجوی زنجانی زیر پوشش طرح شهید رجایی هستند

کمال حسنی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح ماندگار و ارزشمند شهید رجایی در حمایت از سالمندان نیازمند بالای 60 سال روستایی و عشایر کشور در سال 64 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

وی ادامه داد: این طرح از زمان تصویب به کمیته امداد محول شده و در این طرح کمیته امداد از افرادی که همه عمر خود را در راه تولید سپری کرده‌اند، ولی از هیچ بیمه‌ای برخوردار نیستند، حمایتهای مربوط انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: بر اساس طرح شهید رجایی تا پایان سال گذشته تعداد 8 هزار و 444 خانوار با جمعیت 14 هزار و 615 نفر زیر پوشش قرار گرفتند که این تعداد 41 درصد از کل خانوارهای زیر حمایت کمیته امداد استان زنجان را شامل می‌شود.

وی در ادامه سرانه کمک معیشت در نظر گرفته شده برای خانواده یک نفره زیر پوشش را ماهیانه 400 هزار ریال، خانواده‌های دو نفره 450 هزار ریال، سه نفره 550 هزار ریال، چهار نفره 600 هزار ریال و پنج نفر به بالا را 750 هزار ریال عنوان کرد و افزود: سال گذشته در این زمینه مبلغ 6 میلیارد و750 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد استان زنجان پرداخت شد.

حسنی در ادامه سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد در قالب طرح شهید رجایی را توجه به نیازهای مادی خانواده‌ها، توجه به بهداشت و سلامت، امور فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی خانواده‌ها از طریق ارائه خدماتی از قبیل خدمات بهداشتی و درمانی، برگزاری اردوهای زیارتی و کمک به تامین مسکن این گروه از مددجویان از سوی کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول