اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان:

5700 خانوار مددجو از زیرپوشش کمیته امداد کردستان خارج شدند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان گفت: 5 هزار و 700 خانوار مددجوی این استان بعد از توانمندسازی از زیرپوشش حمایت کمیته امداد خارج شدند.

5700 خانوار مددجو از زیرپوشش کمیته امداد کردستان خارج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عطا افخمی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان کامیاران از اجرای طرح پالایش مددجویان به عنوان یکی از طرح‌های ارزشمند کمیته امداد نام برد و اظهار کرد: تاکنون حدود 23 هزار پرونده مددجویان در قالب طرح پالایش و ساماندهی در پنج شهرستان استان پایان یافته است.

به گفته وی، پالایش پرونده‌های مددجویان دیگر شهرستان‌های استان نیز با جدیت دنبال می‌شود که از پیشرفت بیش از 70 درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در زمینه اجرای طرح پالایش مددجویان نسبت به برنامه ابلاغی از سوی مرکز 2 درصد جلوتر هستیم، اضافه کرد: تمام نیازها و توانایی‌های مددجویان به منظور توانمندسازی آنان با بهره‌گیری از مددکاران و مشاورین متخصص در طرح پالایش مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گفته معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، خروج سالانه 10 درصد از مددجویان زیرپوشش این نهاد از زیر چتر حمایت‌های دائمی از دیگر اهداف اجرای این طرح است که خوشبختانه در سال گذشته شاهد خروج 10 درصد از مددجویان مستمری‌بگیر در کردستان بودیم.

افخمی در ادامه از حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد به عنوان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین حوزه‌ها در این نهاد مقدس نام برد و گفت: این حوزه به صورت 100 درصد با مددجویان ارتباط دارد و کارآمدی و توانمندی آن نقش مهمی در توانمندسازی مددجویان خواهد داشت.

به گفته وی، خدمت در حوزه حمایت و سلامت به دلیل ارتباط مستقیم با مددجویان و گستردگی وظایف نیازمند تلاش بیشتری نسبت به دیگر حوزه‌ها دارد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌های کمیته امداد شامل، وام خودکفایی، اشتغال، جهیزیه، درمان، فرهنگی، عمران و غیره در حوزه حمایت و سلامت متمرکز شده است.

افخمی در پایان  بر تقویت همگرایی در بین فعالان حوزه حمایت در این شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: در هر مجموعه‌ای که همدلی و مشارکت وجود دارد موفقیت در آن تضمین شده خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول