اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد زنجان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 100 واحد مسکونی مددجویی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 100 واحد مسکونی در استان زنجان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 100 واحد مسکونی مددجویی در زنجان

بهرام ولی‌زاده در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هفته دولت و تقدیر از دولت خدمتگزار به علت ارائه خدمات پیشرو به جامعه هدف این نهاد که در طول دولت نهم و دهم افزایش چشمگیری داشته است، اضافه کرد: کمیته امداد استان زنجان نیز همزمان با هفته دولت برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی با اشاره به کلنگ زنی 10 واحد مسکونی در شهرستان های تابعه استان زنجان اضافه کرد: این تعداد واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال و متراژ بیش از 450 متر مربع کلنگ زنی شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به افتتاح 93 واحد مسکونی مددجویی در استان زنجان افزود: زیربنای این تعداد واحد مسکونی 4 هزار و 200 متر مربع بوده و با اعتبار بالغ بر 9 میلیارد و300  میلیون ریال ساخته شده است.

وی همچنین کلنگ‌زنی ساختمان مدیریت کمیته امداد شهرستان ایجرود را نیز از دیگر برنامه‌های امداد در هفته دولت عنوان کرد و افزود: این ساختمان نیز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته میشود.

ولی‌زاده همچنین برپایی نمایشگاه فرهنگی رضوان در یکی از شهرستان‌های استان و شرکت این نهاد در نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر به مناسبت هفته دولت را نیز از دیگر برنامه‌های امداد در این هفته برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید رجایی توسط کمیته امداد افزود: این طرح ویژه خدمت‌رسانی به سالمندان بالای 60 سال روستایی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: کمیته امداد حمایت از مددجویان طرح شهید رجایی را در قالب سرفصل‌های مختلف و با ارائه بسته‌های خدماتی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول