اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بابلسر:

ماهانه 100 میلیون ریال به بابلسری‌ها مستمری پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی بابلسر گفت: ماهانه 100 میلیون ریال مستمری به خانواده‌های زیر پوشش پرداخت می‌شود.

ماهانه 100 میلیون ریال به بابلسری‌ها مستمری پرداخت می‌شود

سیدحسین سلیمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: بیش از 1900 خانوار از جمله خانواده‌های امداد و طرح شهید رجایی زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بابلسر هستند که ماهانه اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال به آنها پرداخت می‌شود.

وی افزود: همچنین در سال گذشته در بخش خودکفایی و اشتغال بیش از 922 طرح اشتغالزایی در زمینه کاریابی، کارانگیزی و خودکفایی برای خانوارهای تحت پوشش نیازمند و نیز افراد غیرپوشش نیازمند ایجاد شد.

سلیمانیان خاطرنشان کرد: برای این امر اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال انجام پذیرفت که در نوع خود در این شهرستان بی‌سابقه بود.

این مسئول در ادامه افزود: امیدوارم امسال نیز با همکاری بانک‌های عامل بتوانیم در ارتباط با ایجاد اشتغالزایی این خانوارها گام‌های موثری برداریم.

مدیر کمیته امداد حضرت امام شهرستان بابلسر یکی از اهداف مهم کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌‌های زیرپوشش برشمرد و افزود: در حال حاضر کمیته امداد به سمت توانمندسازی خانواده‌ها می‌رود و با در اختیار گذاشتن خدماتی چون وام اشتغال، کمک‌های موردی و عمرانی به افراد زیرپوشش متناسب با نیاز افراد درصدد توانمندسازی آنها گام بر می‌دارد.

سلیمانیان اذعان داشت: دیدار با خانواده‌های محروم به همراه خیرین منطقه در ماه مبارک رمضان، دریافت زکات مستحبی و واجب و توزیع آن در بین نیازمندان به منظور توانمندسازی خانواده‌های نیازمند از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار در ماه مبارک رمضان بوده است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول