اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کامیاران خبر داد

حمایت کمیته امداد از 9 هزار مددجو در کامیاران

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کامیاران از حمایت این نهاد از 9 هزار و 13 نفر از محرومین و نیازمندان این شهرستان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از 9 هزار مددجو در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اقبال مرادی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید معاون حمایت کمیته امداد کردستان از حوزه حمایت کمیته امداد شهرستان کامیاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: 4 هزار و 535 نفر از تعداد مذکور در قالب یک‌هزار و 917 خانوار به عنوان مددجویان عادی از خدمات امداد بهره‌مند هستند.

وی افزود: 4 هزار و 535 نفر دیگر نیز در قالب 2 هزار و 275 خانوار در طرح شهید رجایی از خدمات مختلف کمیته امداد بهره‌مند هستند.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر 2 هزار و 139 نفر از مددجویان این شهرستان زیرپوشش خدمات بیمه‌ای قرار دارند.

معاون حمایت و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کامیاران یادآور شد: 2 هزار و 273 نفر زن سرپرست خانوار، یک‌هزار و 303 دختران در شرایط ازدواج و 871 دانش‌آموز و دانشجو در کامیاران از خدمات مختلف  کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره‌مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین اقدام برای توانمندسازی مددجویان، شناسایی استعدادها و توانایی‌های آنها است که در قالب طرح پالایش دنبال می‌شود.

معاون حمایت و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کامیاران تصریح کرد: تاکنون طرح پالایش شهر و روستاهای این شهرستان جز 5 روستا به پایان رسیده است.

مرادی از پالایش 2 هزار و 351 خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد در کامیاران خبر داد و تصریح کرد: یک‌هزار و 232 خانوار از تعداد مذکور بعد از انجام پالایش، ثبت رایانه شده است.

وی تصریح کرد: طرح نظرسنجی نیز با ثبت یک‌هزار و 200 پرونده در این شهرستان به اتمام رسیده و 179 خانوار نیز بعد از نظرسنجی و بررسی‌های به عمل آمده به تک‌خدمتی و چندخدمتی تبدیل شده‌اند.

معاون حمایت و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کامیاران اضافه کرد: 46 خانواده نیز بعد از بررسی به صورت کامل از زیرپوشش خدمات این نهاد مقدس خارج شدند.

مرادی تعداد کل درخواست‌های سال‌جاری را 603 مورد عنوان کرد و افزود: 388 مورد از تقاضاها بررسی شده و 234 مورد نیز در دست اقدام است.

وی در پایان به پرداخت 34 مورد جهیزیه با صرف اعتباری بالغ بر 34 میلیون تومان و پرداخت هزینه اساسی با صرف اعتباری بالغ بر 44 میلیون در همین راستا خبر داد و گفت: در مجموع 78 میلیون تومان در این حوزه صرف شده است.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول