اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال فطریه و کفاره در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: مردم استان در روز عید سعید فطر برای کمک به محرومان 2 میلیارد و 9 میلیون ریال فطریه و کفاره پرداخت کردند.

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال فطریه و کفاره در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی، محمدحسین عنایتی اظهار کرد: از این میزان یک ‌میلیارد و 576 میلیون ریال فطریه عام و سادات است.

وی افزود: همچنین از مبلغ مذکور 433 میلیون ریال کفاره است که از سطح استان جمع‌آوری شده و در راستای کمک به نیازمندان زیرپوشش هزینه می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی ضمن تقدیر از مردم خیر استان خاطرنشان کرد: امسال زکات فطریه به صورت محله‌ای با محوریت مساجد هر محله جمع‌آوری شده و در اختیار فقرا و نیازمندان قرار می‌گیرد.

عنایتی‌فر ادامه داد: طی ماه رمضان سال گذشته بالغ بر یک ‌میلیارد و 822 میلیون ریال فطریه و کفاره جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی نیز از کمک 10 میلیارد و 913 میلیون ریالی مردم خیر و نیکوکار استان برای اطعام محرومان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید رضا حسینی اظهار کرد: طی این مدت بالغ بر 10 میلیارد و 913 میلیون ریال کمک نقدی و غیر‌نقدی توسط خیران و نیکوکاران استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول