اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دنا خبر داد

برگزاری دوره آموزشی مجریان طرح‌های خودکفایی کمیته امداد دنا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی دنا دوره آموزشی مجریان طرح‌های خودکفایی را بهترین عامل در کارآفرینی و توانمند‌سازی و تحکیم خانواده‌ها دانست و از برگزاری آن‌ها در دنا خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مجریان طرح‌های خودکفایی کمیته امداد دنا

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا از برگزاری کارگاه آموزشی مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ‌تحت حمایت این نهاد در دنا خبر داد.

وی با اعلام اینکه 40 نفر از افراد شاغل در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند، گفت: این دوره‌ها به صورت گروهی برای توجیه طرح‌های اشتغال دامپروری و کشاورزی ویژه دریافت‌کنندگان تسهیلات اشتغال این نهاد برگزار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا عنوان کرد: در این دوره‌های آموزشی در موضوع فرهنگ کار و تلاش و کسب روزی حلال و نقش آن در مدیریت اقتصادی خانواده، اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ مصرف، اخلاق در خانواده و احکام و مسائل مربوط به مشاغل توسط امام جمعه دنا و اساتید برجسته بحث و گفت‌وگو شد.

به گفته وی، این دوره آموزشی به منظور بالا بردن سطح بینش معنوی مجریان طرح‌های خودکفایی و اشتغال برگزار شد.

امینی خاطرنشان کرد: در حقیقت کمیته امداد با راهنمایی و ارائه تسهیلات اشتغال، افراد جویای کار را به سمت توانمندی هدایت می‌کند و پس از آن نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و خودکفایی به پایداری شغل خانواده‌های نیازمند کمک می‌کند.

مدیر کمیته امداد دنا از سرکشی امام جمعه دنا و بخشدار پاتاوه و چند نفر دیگر از مسئولین از دو طرح موفق در شهرستان دنا خبر داد و گفت: دو طرح پرورش بوقلمون و باغداری که با حمایت کمیته امداد در روستای سمرون ایجاد شده بود مورد بازدید مسئولین و امام جمعه شهرستان دنا قرار گرفت.

وی از برگزاری این دوره‌ها را برای مددجویان ضروری دانست و عنوان کرد: همین خاکی که انسان از آن به وجود آمده است می‌توان از آن در زمینه اقتصادی بهترین بهره‌برداری را انجام داد.

امینی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) بیان کرد: امام علی (ع) می‌فرماید "خدا لعنت کند قومی را که آب و خاک دارند ولی فقیر و محرومند".

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد اظهار کرد: خدمات کمیته امداد در زمینه‌های خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول