اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

پرداختن به ورزش انگیزه خدمات‌رسانی را دو چندان می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت برگزاری ششمین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی پرستاران در شیروان، اعلام کرد: پرداختن به ورزش‌های همگانی به تقویت جسم و روح کمک کرده و انگیزه خدمات‌رسانی را دو چندان می‌کند.

پرداختن به ورزش انگیزه خدمات‌رسانی را دو چندان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در پیام علی لاریجانی آمده است: فراگیرشدن زمینه‌های ورزش در محیط‌های درمانی به نشاط و شادابی کادر بهداشتی و درمانی به ویژه به پرستاران کمک شایانی می‌کند.

این پیام می‌افزاید: پرداختن به ورزش‌های همگانی به تقویت جسم و روح کمک کرده و انگیزه خدمات‌رسانی را دو چندان می‌کند لذا توصیه می‌شود پرستاران به این امر مهم و نشاط‌بخش اهتمام ورزند.

این پیام تصریح می‌کند: برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی پرستاران در شیروان و هم‌جواری با حرم شریف رضوی فرصت شایسته‌ای برای انگیزه‌بخشی و ارتقای سطح روان و رفتاری فعالان عرصه خدمات پزشکی و درمانی است.

همچنین در پیام رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: پرستاری از شریف‌ترین و ارزشمندترین مشاغل در همه جوامع و نزد همه ملت‌ها و عموم مردم بوده و کیست که در طول عمر خود چندین و چند بار شاهد و ناظر بر این تلاش وسعی وافر پرستاران نبوده باشد.

این پیام می‌افزاید: پرستاری و ممارست در دوره التیام‌بخشی به بیماران یکی از سخت‌ترین مشاغل است که مردم به دیده احترام به آن می‌نگرند چون پرستاران با روح لطیف و پر مهر خود از جسم و روح بیماران و حتی همراهان آنان مراقبت می‌کنند تا صحت و سلامتی بدست آید.

این پیام خاطرنشان می‌کند: اشتغال و فعالیت در محیط بهداشتی و درمانی روحیه لطیف ایثار و محبت را در پرستاران می‌پروراند هر چند خدمت به بندگان برای رضای خدا عبادتی است که نصیب پرستاران شده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول