اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز ملی فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود

معارفه کادر فنی و اعضای تیم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ماهان

خبرگزاری فارس: مراسم معارفه کادر فنی و اعضای تیم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای باشگاه فولاد ماهان هم‌زمان با روز ملی ورزش پهلوانی برگزار می‌شود.

معارفه کادر فنی و اعضای تیم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با موافقت اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد ماهان سپاهان، تیم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای این باشگاه در فصل جدید مسابقات لیگ این رشته شرکت می‌کند.

در این راستا قرار است روز یکشنبه هفته جاری هم‌زمان با روز ملی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در مراسم ویژه‌ای کادر فنی و اعضای این تیم معارفه شوند.

مراسم معارفه‌ تیم ورزش پهلوانی باشگاه ماهان که با ویژه‌ برنامه‌‌هایی به مناسبت این روز همراه است، در محل موسسه فرهنگی ورزشی علی ابن ابیطالب (ع) که اواخر سال گذشته به همت یکی از خیران اصفهانی به بهره برداری رسید، برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، باشگاه ماهان در سال جاری تعداد رشته‌های زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است و تیم‌های این باشگاه در لیگ‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

تیم ووشو مردان و زنان، تیم ورزش پهلوانی، تیم کشتی آزاد، تیم بسکتبال مردان وزنان، والیبال نشسته و اسکواش بانوان و کانوپولو مردان از جمله تیم‌های این باشگاه هستند که در لیگ حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول