اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشکده علوم و فنون جواد الائمه

نخستین جشنواره ورزشی ندسا در چالوس آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره فرزندان پسر کارکنان ندسا در دانشکده علوم و فنون در یایی جواد الائمه ندسا در چالوس آغاز به کار کرد.

نخستین جشنواره ورزشی ندسا در چالوس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، فرمانده دانشکده علوم و فنون دریایی جوادالائمه ندسا عصر امروز در این مراسم گفت: در این دوره از جشنواره که برای نخستین بار برگزار می‌شود پنج تیم از مناطق شمالی و تهران حضور دارند.

سید محمدرضا صفوی‌پور اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که فرزندان پسر کارکنان نیروی دریایی سپاه شهرهای بابلسر، چالوس، زیباکنار و تهران حضور دارند 50 ورزشکار با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های تکواندو، شنا، آمادگی جسمانی و پینگ‌پنگ برگزار می‌شود و ورزشکاران با هم به رقابت می‌پردازند.

صفوی‌پور بیان داشت: برنامه‌ریزی ورزشی برای خانواده‌های کارکنان یکی از اهداف و اولویت‌های نیروی دریایی سپاه در سال‌جاری است.

وی گفت: این دوره از مسابقات به مدت سه روز در شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

رئیس تربیت بدنی ندسا نیز در این مراسم گفت: در استان بوشهر تیم‌های عسلویه، خوزستان و بوشهر، در استان هرمزگان تیم‌های جزایر هرمزگان و سیستان و بلوچستان، در استان فارس تیم‌های گروه پشتیبانی و آموزش و در چالوس تیم‌های استان تهران، زیباکنار، بابلسر و چالوس با هم به رقابت می‌پردازند.

محمدرضا زوار ادامه داد: یکی از اهداف اصلی تربیت بدنی ندسا ارتقای ورزش همگانی در کارکنان و خانواده آنها است و برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن برنامه‌ها در ستاد تربیت بدنی ندسا صورت گرفت.

رئیس تربیت بدنی ندسا تاکید کرد: همچنین تا پایان سال‌جاری جشنواره ورزشی سربازان نیروی دریایی سپاه در استان فارس و جشنواره کارکنان این نیرو در تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین بیان داشت: این نیرو در لیگ‌های کاربردی مانند شنا در لیگ برتر و دسته اول، در لیگ تکواندو در رده بزرگسالان و نونهالان تیم‌داری می‌کند.

وی گفت: در بعضی از استان‌ها مانند فارس در لیگ برتر و دسته اول فوتبال استانی نیز این نیرو تیم دارد و این ستاد مساعدت‌هایی لازم را بری تقویت تیم‌ها انجام می‌دهد.

زوار در پایان تاکید کرد: توسعه ورزش شنا و قایقرانی نیز در سال‌جاری در حوزه کارکنان و فرزندان ندسا در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول