اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

سابقه غیر متعهدها در برنامه‌ هسته‌ای ایران درخشان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان بویین زهرا گفت: سابقه جنبش عدم تعهد در اعلام قاطع حمایت از برنامه‌ صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان درخشان است.

سابقه غیر متعهدها در برنامه‌ هسته‌ای ایران درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه بصیرت و خودباوری مردم در هر زمان توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار را خنثی کرده است، اظهار کرد: دشمنان از هوشیاری و مقاومت جانانه ملت ایران در طول 33 سال گذشته بسیار ترسیده و شکست خورده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مبانی نظام اسلامی تکیه بر آرای مردمی است و هر آنچه که انقلاب اسلامی به دست آورده از برکت حضور و اعلام پشتیبانی ملت است.

وی با بیان اینکه افزایش موج اسلام‌خواهی مردم منطقه نویدبخش آغاز برهه‌ای تازه در تاریخ امت‌های اسلامی است، بیان کرد: انقلاب اسلامی روح آزادگی و استقلال را در بین امت‌های دیگر دمید و آنان را به سوی ارز‌ش‌های اخلاقی و انسانی دعوت کرد.

امام جمعه موقت شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند و همسوی نظام سلطه به دنبال ضربه به آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان هوشیار ایران اسلامی که در حال اوج‌گیری به سوی قله‌های افتخار در دنیا هستند، نباید به ایادی کفر و نفاق اجازه دهند که بر امت‌های اسلامی نفوذ کرده و تسلط بیابند.

شجاعی‌مهر خاطرنشان کرد: فشار‌های یک‌جانبه‌ای که از سوی غرب در حال فرود آمدن بر پیکره نظام اسلامی است، گواه همین ادعاست که آنان بر خلاف وعده‌ها و حرف‌های دروغ خویش به دنبال ایجاد آزادی و رفاه ملت‌ها نبوده و همواره در تلاش برای ایجاد آشوب هستند.

وی بیان کرد: مبارزه ملت ایران با دولت‌های ستمگر هنوز به پایان راه نرسیده و تا زمان سرنگونی کامل نفاق و کفر از سراسر عالم این جنگ  و مبارزه قهرمانانه ادامه داد.

امام جمعه موقت شهرستان بویین زهرا با اشاره به سابقه جنبش عدم تعهد در اعلام موضع رسمی و مستقیم بر حق مسلم جمهوری اسلامی در دست‌یابی و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای تصریح کرد: اهداف و برنامه‌هایی که برای این جنبش در نظر گرفته شده، بسیار ارزشمند و  قابل تقدیر است.

شجاعی‌مهر اضافه کرد: تکیه ملت بر ارزش‌های انقلابی همواره موجب اقتدار و عزت اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول