اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران نشان از استقلال ایران دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران نشان از استقلال جمهوری اسلامی ایران دارد.

برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران نشان از استقلال ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه ماموستا مصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان از پیروزی تاریخی ایران در برابر جهان سلطه است.

وی با اشاره به آثار مثبت برگزاری این اجلاس در تهران، تصریح کرد: این امر فرصت مناسبی برای جنبش غیرمتعهدها برای بازگشت به اهداف سیاسی مؤسسان این جنبش و دستیابی به پیشرفت لازم در شرایط سیاسی حال حاضر جهان است.

خاتمی با اشاره به موقعیت ایران در منطقه، افزود: با وجود همه تلاش‎های جهان سلطه امروز ایران در حوزه اقتصادی دنیا تعیین‌کننده است و حضوری جدی دارد و به تهدیدات آنها با اقتصاد مقاومتی پاسخ می‎دهد و این تهدیدات را به فرصت تبدیل می‏‌کند.

خاتمی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر، گفت: باید مدیران از این دو شهید الگو بگیرند.

وی اظهار داشت: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

خاتمی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت است، افزود: دولتمردان باید این مورد را مدنظر قرار داده و از خدماتی که به مردم ارائه داده‌اند آنها را آگاه کنند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند دولت نهم و دهم در مسیر توسعه شهرستان اشنویه، اعلام کرد: هفته دولت فرصتی مناسب و مغتنم برای ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای دولتمردان و مسئولان به مردم است  و در فضای اطلاع‌رسانی باید تلاش شود کارهای برجسته و مهم دولت و نظام به اطلاع مردم رسانیده شود که در این راستا رسانه وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول