اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مکارم شیرازی:

پیروان مکتب اهل‌بیت (ع) در ترویج صحیح مهدویت بکوشند

خبرگزاری فارس: مرجع تقلید بزرگ شیعیان در پیامی به اجلاس سراسری مدیران مهدیه‌های کشور گفت: پیروان مکتب اهل‌بیت (ع) که عاشقان اصلی امام زمان (عج) هستند باید به صورت صحیح و منطقی به نشر اخبار ظهور آن حضرت و اهداف ایشان بپردازند.

پیروان مکتب اهل‌بیت (ع) در ترویج صحیح مهدویت بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی ظهر امروز در پیام خود به اجلاس سراسری مدیران مهدیه‌های کشور که امروز در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: حقیقت این است که مسئله قیام امام زمان (عج) در زمان ما مورد توجه بسیاری از ملت‌های جهان به خصوص مسلمانان واقع شده است.

وی در ادامه این پیام آورده است: آماری که به تازگی از کشورهای مختلف دنیا گرفته شده نشان می‌دهد که عده بسیاری از مسلمانان و غیرمسلمانان نسبت به این مسئله علاقه فراوان نشان داده‌اند و حتی ابراز امیدواری کرده‌اند که ظهور موفور‌السرورش را درک کنند.

این مرجع بزرگ شیعیان با بیان اینکه پیروان مکتب اهل‌بیت (ع) باید نسل جوان را بیش از پیش به آن حضرت علاقه‌مند و دلبسته کنند، در ادامه این پیام خطاب به مدیران مهدیه‌های کشور تاکید کرده است: شما عزیزانی که در خط مقدم جبهه مهدویت قرار دارید، وظیفه سنگین و در عین حال پر اجری دارید و نباید فراموش کنید نخستین اثر عشق و علاقه به امام زمان (عج) و انتظار ظهورش بازدارندگی در برابر گناهان و مفاسد روزافزون ماست و این اثر بسیار پرارزشی است که ابعاد مسئله مهدویت را گسترش می‌دهد.

وی با بیان اینکه دو آسیب مهم می‌تواند این مسئله مقدس را آلوده سازد، ادامه داد: نخست مدعیان دروغینی است که هر روز بساط خود را برای فریب جوانان اینجا و آنجا می‌گسترانند و باید آنها را رسوا ساخت، چرا که همان‌گونه که در سی دی «به سوی ظهور» دیدید، متأسفانه این افراد گاهی از این موضوع  به صورت ابزاری و برای مقاصد سیاسی بهره‌گیری می‌کنند که اگر در برابر آن نایستاده بودیم، مشکل مهمی می‌آفریدند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان پیام خود آورده است: مراقب باشید دوستان ناآگاه خرافات و یا خواب‌های بی‌اساس را با این مسئله مقدس نیامیزند و شکل نورانی، روحانی و منطقی آن را تغییر ندهند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول