اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

اعتقاد به مهدویت مانع تسلط غرب بر شیعیان است

خبرگزاری فارس: اعتقاد شیعیان به مهدویت و قیام عاشورا مانع تسلط غرب بر پیروان این مکتب است.

اعتقاد به مهدویت مانع تسلط غرب بر شیعیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مکتب شیعه به عنوان یکی از برترین مکتب‌ها در جهان شناخته می‌شود و این تنها یک ادعا از سوی شیعیان نیست بلکه همه جهان و مخصوصاً غرب و صهیونیست‌ها معتقدند تنها مذهبی که نمی‌شود بر پیروان آن مسلط شد و آن‌ها را به انحراف کشید، مذهب تشیع در اسلام است.

صهیونیست‌ها معتقدند که امروز توانسته‌اند همه ادیان و مذاهب را در راستای اهداف استثماری خود هم‌جهت کنند، اما مذهب تشیع تاکنون مقاومت کرده و منحرف نشده است به طوری که نفوذ صهیونیست‌ها در ادیان و مذاهب دیگر به روشنی لمس می‌شود.

صهیونیست‌ها جلسات مختلفی را در خصوص دلایل ناتوانی خود در مواجهه با شیعه برگزار کرده و همه دانشمندان صهیونیستی به این نتیجه رسیده‌اند که 2 عامل مهم و امید دهنده، توانمندی شیعیان را در مواجهه با آنها افزایش داده است.

آنها به این نتیجه رسیدند که قیام سرخ امام حسین (ع) و قیام سبز امام زمان (عج) 2 عامل اصلی مقاومت و موفقیت شیعیان در مقابل غرب، آمریکا و صهیونیست جهانی است.

تاریخ نشان داده هر کجا شیعه بخواهد زندگی کند، یهود و تفکر اسرائیلی نمی‌تواند بر این مکتب چیره شود و آن را زیر تأثیر افکار استعمارگرایانه خود قرار دهد.

صهیونیست‌ها با وجود تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های فراوان همچنان از کم‌رنگ کردن اعتقادات شیعیان عاجز مانده و از درک ابعاد این مکتب عمیق ناتوانند.

شیعیان در هر شرایطی امید زیادی به زندگی دارند، حتی در شرایط سخت تحریم‌ها و در مقابل همه فشارها مقاومت می‌کنند و این درسی است که از مکتب عاشورا گرفته‌اند و امید به زندگی آنها به خاطر امید به ظهور منجی عالم بشریت می‌باشد که در هیچ دین و آیینی چنین گوهر با ارزشی یافت نمی‌شود.

ماه مبارک رمضان نیز فرصتی است تا به عمق و گوهر وجود شیعه که همین دو اصل فوق است، توجه بیشتری کرده و با تمرین مقاومت در برابر سختی‌ها، راه شکست دشمنان را هموار کنیم.

========

مصطفی فلاح

========

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول