اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکیدکرد

لزوم گسترش سیره رضوی در میان آحاد جامعه

خبرگزاری فارس: قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در جمع اعضاء ستاد دائمی جشن‌های میلاد رضوی، بر لزوم گسترش سیره رضوی در میان آحاد جامعه و ایجاد شور و نشاط دینی در برگزاری جشن‌های میلاد رضوی تأکید کرد.

لزوم گسترش سیره رضوی در میان آحاد جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سید احمد علوی، ارائه الگوی رفتاری اهل‌بیت(ع) با تأکید بر علم‌ورزی و خردورزی برای نسل جوان در سایه شخصیت علمی عالم آل محمد(ص) و تمرکز بر پیام واحد، آشنایی با سیره رضوی، معرفت و کرامت انسانی، ایجاد جشن و نشاط و شور معنوی در میلاد امام رضا(ع) و برخورداری برنامه‌ها از شکوه، نوآوری و جلوه‌های هنر متعالی را از محورهای برنامه‌های جشن میلاد امام رضا(ع) عنوان کرد.

وی توجه ویژه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و ارائه تعالیم اهل‌بیت(ع) در این موضوع، همگرایی و هم‌افزایی و استفاده از توان مؤسسات در اجرای برنامه‌های عمیق محتوایی و تحول آفرین را از دیگر محورهای برگزاری این برنامه‌ها ذکر کرد.

وی با اشاره به تأکید آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت عظمای آستان قدس رضوی در گسترش و نشر سیره رضوی افزود: با گسترش سیره رضوی در بین جوامع بشری می‌توان قسمت اعظمی از جوامع حقیقت‌خواه را به راه راست هدایت کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به مردمی بودن جشن‌ها و برنامه‌ها از طریق تشویق، ترغیب و حمایت از تشکل‌های مردمی تأکید داشت و اضافه کرد: باید برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی در مناطق مختلف دفاتر آستان قدس رضوی در شهرها، مجتمع‌های بین‌راهی و قطب‌های زیارتی کشور و در سطح بین‌الملل در دهه کرامت افزایش یابد.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول