اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

پل کابلی امام رضا 4 ماه زودتر از موعد مقرر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: با بهره‌برداری از پل کابلی امام رضا(ع) در آبان‌ماه، این پل چهار ماه زودتر از موعد مقرر افتتاح می‌شود.

پل کابلی امام رضا 4 ماه زودتر از موعد مقرر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی در جلسه دیدار با شهروندان منطقه ذوالفقاری که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور فرماندار ویژه آبادان، رئیس شورای اسلامی شهر، مسئولان اداره آبفا، گاز و فاضلاب همچنین جمعی از معاونان شهردار برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت به‌منظور گرامیداشت دو تن از بزرگان نظام جمهوری اسلامی ایران، رجایی و باهنر است.

وی افزود: در یک‌سال و چند ماهی که خدمت شهروندان آبادانی در این منطقه مشغول به‌کار بوده با تمام تلاش در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری در تلاش هستم.

شهردار آبادان بیان کرد: شهرداری این شهرستان بدون هرگونه حاشیه و وابستگی با خدمات شبانه‌روزی زیرمجموعه خود همواره رفع مشکلات مناطق مختلف شهری را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: در تمام این مدت با وجود همه کارشکنی‌ها، کمبود اعتبارات و افزایش تورم اما با حمایت مسئولان شهری و دولت خدمتگزار شهرستان را به سوی ارتقا و شکوفایی سوق داده‌ایم.

* در یک‌سال اخیر ویترین شهر کمی بازسازی شده است

شیرازی خاطرنشان کرد: این منطقه هشت سال متوالی درگیر جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود به همین دلیل تا به امروز با خرابی و ویرانه‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته در آبادان اما باز این شهر به جایگاه واقعی خود نرسیده و سرحال به نظر نمی‌رسد.

مدیر سامانه شهری آبادان با اشاره به اینکه در یک‌سال اخیر ویترین شهر کمی بازسازی شده است، گفت: زمانی که در این شهر مشغول به‌کار شدم زباله از سر و روی مناطق مملو بود اما امروز مردم می‌توانند در این خصوص قضاوت کنند.

* شهروندان می‌توانند در آبان‌ماه سال جاری از روی پل تردد کنند

وی در پاسخ به سؤال یکی از شهروندان در خصوص آخرین وضعیت پروژه پل کابلی امام رضا(ع) چنین عنوان کرد: کابل‌های پل کابلی امام رضا(ع) از کشور چین رسیده و در چند روز آینده از گمرک ترخیص می‌شود.

شیرازی اشاره کرد: عملیات نصب این پل به طبق تابلوی آن به شمارش عدد 100 نزدیک شده و امیدواریم زودتر از موعد مقرر در آبان‌ماه سال جاری بتوانیم این پروژه را افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه معمولاً میانگین احداث پل‌ها در کشور کمتر از سه سال نیست، افزود: پل کابلی امام رضای آبادان با عظمت و ارتفاعی بی‌نظیر در یک‌سال به بهره‌برداری می‌رسد و طبق برنامه زمان‌بندی، شهروندان می‌توانند در آبان‌ماه سال جاری از روی آن تردد کنند.

شهردار آبادان همچنین عنوان کرد: این پل محصول مشترک کشور ایران و چین است و چینی‌ها این پل را 50 سال ضمانت کرده‌‌ که با هیچ مشکلی روبه‌رو نشود.

وی در پایان با تقدیر از عملکرد مسئولان شهری در راستای تعامل با این ارگان مردمی گفت: از شهروندان می‌خواهیم با سعه صدر بیشتری پروژه‌های شهرداری را همراهی کنند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول