اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره اوقاف رشت:

بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت امسال تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اداره اوقاف و امور خیریه رشت از اتمام و تکمیل پروژه بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت تا پایان سال جاری خبر داد.

بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت امسال تکمیل می‌شود

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پروژه تکمیل و بازسازی بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت اظهار کرد: امیدواریم با کمک تمام مسئولان بتوانیم تا پایان سال جاری این پروژه را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 70 درصد از این پروژه تکمیل شده است، گفت: فرد خیری از خانواده معظم شهدا مبلغ 40 میلیون تومان برای ساخت درب‌های شبستان حرم مطهره خواهر امام رضا (ع) اختصاص داده است.

این مسئول با اشاره به پیگیری‌های مسئولان ذی‌ربط تصریح کرد: مقدمات تصویب مبلغ 200 میلیون تومان وام برای تکمیل پروژه ساخت بقعه خواهر امام رضا (ع) انجام شده است و به‌زودی این مبلغ وصول می‌شود.

وی از اضافه شدن جمعی افراد جدید، پیگیر و دارای نفوذ در سطح استان و کشور به هیئت امنای بقعه خواهر امام رضا (ع) خبر داد و افزود: با توجه به تحولات اخیر، آینده این پروژه به لحاظ فرهنگی و عمرانی روشن است.

علیزاده درباره بافت‌های فرسوده اطراف بقعه خواهر امام رضا (ع) ابراز کرد: در گذشته درباره بافت‌های فرسوده این منطقه تصمیماتی گرفته شده بود و مصوبه دولت نیز در این باره به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر هیئت امنا قرار شده که در سفر اخیر هیئت دولت به گیلان موضوع بافت‌های فرسوده و طرح اطراف حرم مطهر را مطرح کنیم تا بتوانیم مصوبه لازم را بگیریم.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول