اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی جشنواره امام رضا (ع):

جشنواره امام رضا (ع) بستر شناسایی معارف اهل‌بیت به جهانیان است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی جشنواره امام رضا (ع) این جشنواره را بستر شناسایی معارف اهل‌بیت (ع) به جهانیان دانست.

جشنواره امام رضا (ع) بستر شناسایی معارف اهل‌بیت به جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام محمدجواد ابوالقاسمی از برگزاری جشنواره امام رضا (ع) به ‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور یاد و اظهار کرد: این جشنواره با بازتاب‌های خوبی در کشورهای مسلمان دنیا مواجه بوده است.

عضو هیئت علمی جشنواره امام رضا (ع) یادآور شد: برگزاری جشنواره فرصت مغتنمی برای معرفی و شناسایی افکار و سیره امام رضا (ع) به علاقه‌مندان در سراسر دنیا و تعمیق بخشیدن به معارف اهل‌بیت (ع) است.

معاون امور بین‌الملل سازمان مطالعه و تدوین (سمت) اظهار داشت: انسان معاصر از خلاء معنویت و اخلاق رنج می‌برد و وقتی معارف اسلام و سیره رضوی به او عرضه شود با آغوش باز از آن استقبال می‌کند.

ابوالقاسمی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری جشنواره در سطح بین‌الملل افزود: همان‌گونه که شخصیت علمی و برجسته امام رضا (ع) منحصر به اسلام و تشیّع نیست، این جشنواره هم باید از مرزهای داخلی عبور و در سطح وسیعی از بخش بین‌الملل ارائه شود.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت تمام صاحبان ذوق و قریحه در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره بهره‌ برد.

عضو هیئت علمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اظهار داشت: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره باید از مشارکت آحاد مردم استفاده کرد تا روند برگزاری این جشنواره رونق بیشتری بگیرد.

ابوالقاسمی در پایان با تاکید بر گسترش بخش علمی و پژوهشی جشنواره گفت: با تقویت این بخش می‌توان پایه‌های جشنواره را بیش از گذشته مستحکم کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول