اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم صورت گرفت

آغاز فعالیت سیزدهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور

خبرگزاری فارس: سیزدهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور به میزبانی استان قم در مجتمع امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

آغاز فعالیت سیزدهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیزدهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی چون اداره کل آموزش و پرورش استان قم، شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان، سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع)، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان قم به همت مؤسسه بتا و مرکز خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزی از صبح امروز در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) آغاز شد.

در این دوره از مسابقات بیش از 3 هزار دانش‌آموز در پایه‌های مختلف تحصیلی از سراسر کشور حضور دارند. این مسابقات به مدت دو روز برگزار می‌شود و بر اساس گفته مسئولان برگزاری سیزدهمین مسابقات رباتیک دانش‌آموزی رقابت‌ها به صورت فشرده تا روز جمعه ادامه دارد.

دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات در رشته‌هایی شامل ربات فوتبالیست، رالی، تغییر خط، رباتیک جابجایی اورانیوم، ربات میکرومات و... با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در حاشیه آغاز سیزدهمین دوره از مسابقات رباتیک دانش‌آموزی از پدر شهیدان فهمیده تجلیل شد. نتایج این دوره از مسابقات رباتیک جمعه شب اعلام شده و برترین‌ها به بخش بین‌المللی این مسابقات که در کشور امارات برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول