اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دشمنی‌ها با ملت ایران بر سر اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تا اسلام هست دشمنی‎ها با ما وجود خواهد داشت.

دشمنی‌ها با ملت ایران بر سر اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمد‌علی آل‌هاشم صبح امروز در اختتامیه دومین همایش فرماندهان ممتاز یگان‎های نیروی زمینی ارتش در مجتمع فرهنگی آموزشی ثامن‌الائمه مشهد اظهار کرد: ما باید در مقابل این دشمنی‌ها صبر و استقامت داشته باشیم تا در این مرحله از نبرد با دشمن پیروز شویم.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم فرموده است که هر کس در راه خدا صبر کند محبوب خداست و جزو نجات‌یافتگان و بشارت داده‌شدگان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیروزی ایران در جنگ تحمیلی تصریح کرد: دشمن پس از شکست در این جنگ سیاست‎هایش را تغییر داد و به جنگ خودش با ماهیت فرهنگی ادامه داد و مدام به توطئه علیه کشور ما دست زد.

وی افزود: در سال گذشته دشمن توطئه کرد تا مردم در انتخابات مجلس شرکت نکنند اما پس از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن سال گذشته و شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، دشمنان همه قوای خود را متمرکز کردند تا نظام از پشتوانه مردمی محروم شود و از این رو در مقطع کنونی توطئه تحریم‌های اقتصادی را دنبال می‎کنند.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: دشمن با هدف به ستوه آمدن مردم و تضعیف حمایت آنها از نظام تحریم‎ها را دنبال می‎کند.

وی افزود: از طرف دیگر تحولات بزرگ و سرنوشت‌سازی در منطقه و جهان اسلام در جریان است که نتیجه آن سبب ایجاد نظمی طولانی در منطقه می‌شود و این نظم نه تنها متاثر از ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران است، بلکه فرصت‏‌های راهبردی فراوانی را در پیشروی جمهوری اسلامی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: تحولات منطقه چشم‌انداز روشنی را برای ملت‏‌های مسلمان ترسیم کرده است و امروز نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه نقشی سازنده و تاریخی است.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحریم‎های اقتصادی غرب علیه ایران تصریح کرد: دشمن از تهاجم نظامی و فرهنگی نتیجه نگرفت و می‏‌خواهد با تحریم‏‌های اقتصادی ملت ایران را تحت فشار قرار دهد که در برابر این تحریم ما چند وظیفه مهم بر عهده داریم.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه ما در شرایط کنونی تبعیت محض از فرمان‏‌های مقام معظم رهبری است و این تبعیت راه نجات انقلاب ماست و سبب تقویت امید در بین ملت‏ های تحت ستم و استبداد به خصوص در کشورهای اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم وحدت و انسجام داشته باشیم و این وحدت مورد تاکید امام و رهبری بوده است.

آل‌هاشم تاکید کرد: سومین وظیفه ما در شرایط فعلی خنثی‌سازی توطئه‏‌های دشمن است و باید بدانیم که دشمن از تحریم‏‌ها به عنوان تاکتیکی برای تضعیف نظام استفاده می‎کند و در مقابل ما باید فرهنگ مقاومت و ایثار را ترویج کنیم.

وی افزود: یکی از معضلات مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، موضوعات اجتماعی است که یکی از مهم‌ترین آنها ترویج بی‌حجابی توسط دشمن در ماهواره‌ها است.

وی ادامه داد: ارتش نهادی است که با انبوهی از جوانان سر و کار دارد و ما باید توجه جدی به نسل جوان داشته باشیم زیرا که آنها آینده‌ساز کشور هستند.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول