اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش:

280 نفر نیروی زمینی ارتش در ارزیابی سال 90 ممتاز شدند

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 280 نفر در ارزیابی نیروی زمینی ارتش سال 90 ممتاز شدند که در حال حاضر 240 نفر در دهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش حضور دارند.

280 نفر نیروی زمینی ارتش در ارزیابی سال 90 ممتاز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده ظهر امروز در دهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش که در مهمانسرای ثامن‌الائمه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پیچیده‌ترین عملیات نیروی انسانی ارزیابی عملکرد کارکنان می‌باشد چون انسان‌ها در حال تغییر می‌باشند و تنها خداوند می‌تواند ارزیابی را انجام دهد.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با نحوه ارزیابی افزود: از سال 76 سازمان و دایره ارزشیابی تشکیل شد و برای نخستین‌بار در سال 77 فقط افسران ارشد مورد ارزیابی قرار گرفتند که 6 طبقه ممتاز، عالی، خیلی خوب، خوب، متوسط و ضعیف برای ارزیابی و برای افراد ضعیف یک سال محرومیت در نظر گرفته شد.

فهمیده تاکید کرد: اولین همایش در سال 78 برای افسران ارشد انجام شد و در سال 85 یک هماهنگی انجام شد و فرم‌هایی تنظیم شد تا تمام نیروهای مسلح مورد ارزیابی قرار بگیرند.

فهمیده با اشاره به هدف اصلی ارزشیابی اظهار کرد: کارآیی و بهره‌وری مجموعه سازمان از اهداف اصلی سازمان است که سبب شده تا توانایی‌های بالقوه و بالفعل فرماندهان و مدیران شناخته شود که این سبب پرورش توانایی‌ها می‌شود.

معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: تشخیص نقاط ضعف و قدرت، اتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب بر اساس ارزیابی عملکرد که یک مورد آن تقدیر از کارکنان ممتاز می‌باشد از اهداف کلی ارزیابی است.

وی خاطرنشان کرد: تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره)، نهادینه نمودن تدابیر مقام معظم کل قوا، ارتقا روحیه کارکنان، استحکام خانواده، تقدیر و تجلیل از کارکنان ممتاز و خانواده‌ آنان از اهداف دیگر برگزاری این همایش است.

فهمیده در ارتباط با ویژگی‌های ممتازین افزود: اعتقاد قوی و مستحکم به تعالیم اسلامی، اندیشه و عمل تکلیف‌مدار، رضایت‌مندی و مثبت‌اندیشی و تکریم جایگاه انسانی، تلاش در راستای تحقق گروه و فرد و جامعه، انبساط، اقتدار در مقابل دشمن و آگاهی و ولایت‌مداری از ویژگی‌های کارکنان ممتاز و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول