اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری:

ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات ارتش‌های جهان به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری گفت: ورزشکار سه‌گانه‌کار چهارمحال و بختیاری در مسابقات ارتش‌های جهان به میدان می‌رود.

ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات ارتش‌های جهان به میدان می‌رود

محمد کیانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدمهدی رحمتی ورزشکار شایسته این استان در رشته ورزش‌های سه‌گانه امروز در این مسابقات به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در کشور سوئیس برگزار می‌شود، افزود: محمدمهدی رحمتی ورزشکار شایسته این استان نیز امروز در این مسابقات به میدان می‌رود.

کیانپور بیان داشت: رحمتی به عنوان نماینده نیروی مقاومت بسیج در معیت دیگر ورزشکاران تیم ملی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری گفت: رحمتی از سطح آمادگی مطلوبی برخوردار است و امیدوارم بتواند در این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در ورزش‌های انفرادی از پتانسیل بالایی برخوردار است، اظهار داشت: ورزشکاران این استان بارها توانایی خود را در ورزش‌های انفرادی نشان داده‌اند، و در حال حاضر نیز من بسیار خوش‌بین هستم که نماینده این استان در رقابت‌های ارتش‌های جهان در سوئیس بتواند از حیثیت ورزش این استان دفاع کند.

کیانپور در ادامه از وجود استعدادهای ورزشی فراوان در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن شرایط کار برای این ورزشکاران در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران این استان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول