اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم باشت و گچساران:

ادارات کم‌کار در امر اشتغال به میدان بیایند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مؤثر کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان، گفت: در موضوع اشتغال برخی از ادارات و دستگاه‌های متولی کم‌کاری کردند که لازم است این ادارات نیز در کنار کمیته امداد وارد میدان شوند.

ادارات کم‌کار در امر اشتغال به میدان بیایند

غلامرضا تاجگردون در حاشیه بازدید از چند روستای محروم شهرستان باشت که مدیرکل و معاونان کمیته امداد و مدیران این شهرستان وی را همراهی می‌کردند، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز اشتغال خواسته اصلی مردم و جوانان کشور و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد است که لازم است با جدیت و برنامه‌ریزی بهتری در این زمینه گام برداریم.

نایب‌ رئیس کمیسیون بودجه مجلس نهم شورای اسلامی بیان کرد: باید بپذیریم که فقر در این مناطق زیاد است و ما باید برای رفع این فقر آستین همت بالا بزنیم و از هیچ تلاشی برای کاهش فقر و محرومیت دریغ نکنیم.

وی، بهترین راه مبارزه با فقر را ایجاد اشتغال دانست و گفت: در موضوع اشتغال برخی از ادارات و دستگاه‌های متولی کم‌کاری کردند که لازم است این ادارات نیز در کنار کمیته امداد وارد میدان شوند.

تاجگردون با اشاره به اهمیت کار و تلاش مسئولان در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این استان به لحاظ شرایط خاص آن و نیز فقری که در منطقه وجود دارد باید چندین برابر کار کرد.

نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی، از دست دادن فرصت‌ها را نابخشودنی خواند و تصریح کرد: این مردم شایستگی‌های زیادی دارند و همواره در همه زمینه‌ها حجت را برای مسئولان تمام کرده‌اند، این ما مسئولان هستیم که باید با کار و خدمت، خوبی‌های مردم را جبران کنیم.

وی، اشتغال را خواسته مهم جوانان خواند و بیان کرد: باید ادارات کم‌کار را پای کار بیاوریم و به سطح مطلوب در ایجاد کسب و کار برسانیم.

نایب‌ رئیس کمیسیون بودجه مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: در این استان سرجمع از فعالیت‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد راضی‌ هستم و آماده هر گونه همکاری برای بهبود کارها و استمرار برنامه‌ها برای ایجاد اشتغال هستم.

این عضو مجمع نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی جهت‌گیری کلی مجلس را در راستای برنامه‌های کمیته امداد خواند و خاطرنشان کرد: با همه وجود از ظرفیت‌های مجلس برای کمک به اجرای سیاست‌های اشتغال‌زایی به‌ویژه در کمیته امداد بهره خواهیم گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی مردم و روستائیان اشاره کرد و گفت:‌ معرفی محصولات این استان به‌ویژه در بخش صنایع دستی بسیار مهم است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

تاجگردون، اقدام کمیته امداد در برپایی یک نمایشگاه در تهران و ارائه برخی محصولات و تولیدات مددجویان این استان در سیاه‌چادر را اقدامی ارزشمند دانست و ابراز داشت: علاوه بر اشتغال، معرفی محصولات و بازاریابی آنان نیز اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش فارس، در این سفر و در حرکتی خداپسندانه یک قطعه زمین شخصی نماینده مردم باشت و گچساران به یک زن بی‌سرپرست در روستای امام‌زاده جعفر اهدا شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول