اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

ثبات سیاسی ایران در اجلاس غیرمتعهدها به اثبات رسید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: ثبات سیاسی کشور ایران در اجلاس غیرمتعهدها به اثبات رسید و به نوعی شکست تحریم‌ها علیه ایران اسلامی را در پی دارد.

ثبات سیاسی ایران در اجلاس غیرمتعهدها به اثبات رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهباز حسن‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط فعلی که هم تحریم‌ها علیه ملت ما بوده و هم جنگ رسانه‌ای غرب ما را تخریب و تهدید می‌کرد، اجلاس غیر متعهدها با حضور بیش از 120 کشور جهان شکست غرب را رقم زد.

وی افزود: این اجلاس تصویر غلط جنگ رسانه‌ای غرب علیه نظام اسلامی را آشکار کرد و دنیا فهمید ملت و دولت ایران اسلامی صادقانه و آزادانه و بدون وابستگی توانمندی‌های لازم را در تمام زمینه‌ها دارد لذا امنیت و اقتدار در سایه همبستگی و وحدت در بالاترین ظرفیت ممکن را فراهم کرده است.

حسن‌پور گفت: نمایش ثبات سیاسی کشور ایران در اجلاس غیرمتعهدها به اثبات رسید و به نوعی شکست تحریم‌ها علیه ایران اسلامی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: اجلاس مانور قدرت نظام اسلامی را برای کشورهای جهان امتیاز داد و در حقیقت جامعه جهانی را مقابل استکبارگری آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داد و اوضاع آشفته این رژیم و حامیان آن را آشفته‌تر کرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: این اجلاس می‌تواند در سیاست‌های خارجی، امنیت و سیاست انرژی هسته‌ای مؤثر باشد و درایت مناسب و خوب دولت و مسئولان برگزارکننده فرصتی برای حل پرونده هسته‌ای ایران و همچنین روابط مناسب با کشورهای شرکت کننده و کاهش تحریم‌های موجود باشد.

حسن‌پور افزود: منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی هدف آمریکا به ویژه طی چند سال اخیر بود که اجلاس غیرمتعهدها در کشور ما موجب شکست آمریکا در سیاست و نقشه خود شد و لازم است این اجلاس به استقلال کشورها تأکید کرده و جمهوری اسلامی که به مقاومت مردم فلسطین و ثبات کشور سوریه کمک می‌کند، حمایت شود و با تدبیر این اجلاس برخی کشورها که در امور منطقه و سایر کشورها دخالت می‌کنند و موجب تشنج و درگیری می‌شوند، بدانند که منافع آمریکا را تأمین می‌کنند و بر ملت خود ظالمانه حاکم هستند.

وی بیان داشت: اساس جنبش غیرمتعهد استقلال کشورهای عضو است و این هدف در موضع سیاسی نظام اسلامی ایران است که باید به دیگر کشورهای عضو یادآور شد تا این مستقل بودن که پایه اقتدار است، عملی شود و جمهوری اسلامی ایران که با استقلال به پیشرفت‌های علمی و تولید علم در تمام زمینه‌ها رسیده است به عنوان الگویی در میان کشورها مطرح شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول